Társasházkezelés szaknévsor, Budapest, V. kerület, Belváros-Lipótváros - ePiac.hu

Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást? » Társasházkezelés szaknévsor, Budapest, V. kerület, Belváros-Lipótváros

Társasházkezelés szaknévsor, Budapest, V. kerület, Belváros-Lipótváros

Itt 2 V. kerületi társasházkezelő közül választhat – néhány perc alatt megtalálja az igazit. Rögtön árajánlatot is kérhet tőlük társasházkezelésre.

részletes kereső

Eriser Kft.

1053 Budapest, Királyi Pál utca 10.

Válasszon minket, nem fog csalódni!

(1) 266-2648, (70) 601-0547
mutasd
266-2680
mutasd
Ajánlatkérés Részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Rég múltú, 20 éves szakmai gyakorlattal közös képviseleti cég vállalja társasházak kezelését, teljes körű üzemeltetését. A cég rendelkezik házkezelési, jogi, könyvelési, műszaki háttérrel.
Irodánk a Belváros szívében található ( Kálvin tér és Ferencziek tere között található ), jól megközelíthető a 3-as, a 4-es metróval, a 47-es villamossal és a 15-ös busszal. Irodánkban hétfőn, szerdán és pénteken fogadóórát tartunk.

Cégünk fő feladata, hogy minél magasabb szintű szolgáltatást nyújtson az ügyfeleik számára a hagyományos közös képviseleti feladatok tekintetében. Karbantartói hátteret az általunk szervezett és foglalkoztatott jól bevált vállalkozókkal, cégekkel tudjuk biztosítani megfelelő árképzéssel. Évek alatt sikerült kialakítani egy úgynevezett gyorsszolgálatot, így a hibák kijavítását a legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül, megoldjuk és biztosítjuk az éjszakai ügyeletet is rendkívüli meghibásodások esetében.

Elveink, hogy a társasházakat úgy üzemeltessük, hogy a tulajdonosokat anyagilag a legkisebb mértékben terheljük, ezért figyelemmel kísérjük mindazokat a lehetőségeket, amikor a társasházak részbeni felújításával összefüggésben pályázati pénzeket lehet igénybe venni. Hangsúlyt fektetünk bevételi lehetőségek figyelemmel kísérése ( pld. reklámtáblák utáni bérleti díj, közös tulajdon bérbeadása stn. ), illetve évente felülvizsgáltatjuk a biztosításokat is az esetleges díj csökkentés érdekében. Társasházukban felmerülő problémákat folyamatosan menedzseljük, fontos számunkra, hogy eredményes gazdálkodást tudjunk megteremteni és a társasházakat a lehető legkedvezőbb költéséggel működtessük.

A társasházban szükséges felújítási munkák elvégzésére az értékhatártól függően ( Megbízási Szerződésünk szerint 50 ezer forintig korlátlan megrendelés a képviselet részéről, 51 ezer forinttól 250 ezer forintig közös képviselet és Számvizsgáló Bizottsággal - későbbiekben Sz.B. - együtt rendelhet meg munkát, afelett közgyűlési döntés szükséges ) rendelünk meg munkát.

A 250 ezer forint értékhatárt meghaladó munkákat minden esetben versenyeztetnénk úgy, hogy előzetesen a műszaki vezető elkészíti az árazatlan költségvetést, és azt továbbítjuk vállalkozók felé, majd a beérkezett költségvetéseket a közgyűlési meghívóval együtt a tulajdonostársak részére döntéshozatal végett megküldjük. Természetesen a vállalkozók személyének kiválasztásánál ugyancsak támaszkodunk a Sz.B. véleményére, javaslatára.

A banki aláírások kettős aláírással történnek, első helyi aláíró a képviselet részéről az ügyvezető, valamint helyettese, másodhelyi aláíró az Sz.B. tagjai külön-külön. Arra mindenképpen törekszünk, hogy a másodhelyi aláírás mindig ugyan azon személyhez kerüljön és emellett nyilvántartást is vezetünk részükre, hogy lássák ( esetleges szabadságolás esetén ) ki mikor és mit írt alá.

Ügyviteli munkánkat speciális számítógépes program teszi lehető. Itt jegyezném meg, hogy az általunk évekkel ezelőtt letesztelt programmal már több közös képviseleti cég is dolgozik. Biztosítjuk a folyamatos online rálátást a könyvelésre, megkönnyítve ezzel az Önök munkáját és idejét. A program szerinti táblázat igen szemléletesen biztosítja az átláthatóságot, akár az egyéni ellenőrzés, akár az Sz.B. részére biztosított ellenőrzés céljából.

Amikor Önök arról döntenek, a közös képviselői feladatok ellátásával kit bíznak meg, javasoljuk figyelembe venni, hogy a feladatok ellátásával szakmai képesítéssel rendelkező és regisztrált cég, vagy vállalkozó végezheti felelősséggel társasházuk kezelését.

Cégünk törvényben előírt regisztráció száma: IC0008
A társasház kezelése során fontosnak tartjuk a Tulajdonostársakkal és az Sz.B-vel történő korrekt és folyamatos együttműködést. A társasházakban az Sz.B. igen jelentős és fontos tisztséget tölt be, mert személyükön keresztül is információt kapnak a társasház gazdálkodását tekintve. Cégünk a társasház könyvelésére, gazdálkodására online teljes rálátást biztosít az Sz.B. részére. Cégünk rugalmas a tekintetben, hogy a társasház dokumentációit eljuttatja az érintett Sz.B.elnök részére, hogy otthon kényelmes keretek között áttekinthessék és ellenőrizhessék a papíralapú iratanyagokat, könyvelést, banki kivonatokat. Biztosítjuk azt is, hogy a társasház iratanyagaiba bármelyik tulajdonostárs is betekinthessen, hogy közvetlen tájékoztatást kaphasson a társasház működését illetően.
Irodánk nagy gondot fordít a közös költéség folyamatos befizetésének ellenőrzésére, hátralékok behajtására. Minden esetben a közös költség hátralék behajtásával összefüggő költségeket az érintett adós tulajdonostársra terheljük, mely az eddigi gyakorlat szerint a tulajdonosokra terhelt többlet költség hátralékkal együtt kifizetésre kerül.

Röviden vázolom a vállalt közös képviseleti alaptevékenységünk főbb feladatait.

Műszaki háttérbe tartozó feladatok :
• tulajdonostársak által bejelentett hibák legrövidebb időn - 24 órán - belüli megszüntetése, azok átvétele,a nagyobb munkálatok (igény szerint )Önökkel együtt történő ellenőrzése, átvétele,
• árazatlan költségvetések készítése vállalkozók pályázatásával összefüggésben,
• a társasház tulajdonosai által, illetve az Sz.M.Sz-ben meghatározott értékhatártól
• függően munkák megrendelése, költségvetések bekérése, s azok közül a Számvizsgáló Bizottsággal
• együttesen, vagy közgyűlésen a legmegfelelőbb ajánlat kiválasztása
• a ház állagának folyamatos figyelemmel kisérése stb.
• társasház főmérőinek rendszeres ellenőrzése, leolvasott adatok rögzítése
• a tevékenység végzéséhez kapcsolódó szerződések formái, az építésügyi, a földhivatali eljárások rendje, az ingatlan jellemzői, az épület felszereltsége megállapításának módja, az épület, a közös tulajdonú területek, helyiségek jellemzőit meghatározni (településen belüli elhelyezkedés, műszaki állapot), a társasház működési bevételeit és kiadásait számba venni, meghatározni, az éves költségvetési javaslatot és az előző évi beszámolót elkészíteni, a működés javítását szolgáló, illetőleg a felújításra vonatkozó javaslatokat kidolgozni.
• Az üzemeltetési feladatokat folyamatosan ellátni, karbantartási munkákat számba venni, bonyolítani.
• az épületüzemeltetési, karbantartási, felújítási munkái tervezésének és a megvalósításának gyakorlata,

Kezelési, adminisztrációs és könyvelési faladatok:

• Háztakarító, házfelügyelő, karbantartók, fűtő, gondnok folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozói szerződések megkötése (Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve),
• adminisztrációs feladatok ( levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb. ) folyamatos ellátása,
• a társasház csekkszámlájának vezetése számlavezető banknál,
• a tulajdonosok befizetéseinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása megállapodás , illetve az Sz.M.Sz-ben rögzítettek szerint,
• víz-csatorna, szemétszállítási díj, átalánydíjak, valamint elektromos áram díjak folyamatos kiegyenlítése utalással (pénztárt, ha nem muszáj nem tartunk ),
• a tulajdonostársak egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás ( egyéni, összesített ) elkészítése,
• lehetőség van arra, hogy az ügyfelek a saját elszámolásaikat e-mailen is megtekinthetik
• Számvizsgáló Bizottsággal történő havi egyeztetés, előzetesen e-mailen történő jelentés megküldése
• az éves elszámolás, következő évi költségterv előkészítése a közgyűlést megelőzően a társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve,
• Szervezeti és Működési Szabályzat megalkotásában való részvétel, külön díjazás ellenében,
• Felújítási pályázatok térítésmentes előkészítése
• Közös költség tartozókkal szemben közgyűlési felhatalmazás, vagy Sz.M.Sz-ben történő felhatalmazás alapján a szükséges jogi lépések megtétele ( jelzálog, fizetésmeghagyás ), írásos szavazás előkészítés
• Társasházi tulajdonosok Internetes honlapon is lekérdezhetik egyenlegüket, havonta ellenőrizhetik befizetéseiket

Földi Antalné

1054 Budapest

(30) 999-8645
mutasd
(1) 353-4807
mutasd
Ajánlatkérés Részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
1999 óta foglalkozunk társasházakkal, családi vállalkozásként működünk. Elsősorban a belvárosban vagyunk jelen. Az alap tevékenységeken túl felújításokkal, pályázatírásokkal is foglalkozunk a lakók komfortja érdekében.