Itt 56 budapesti társasházkezelő közül választhat – néhány perc alatt megtalálja az igazit. Rögtön árajánlatot is kérhet tőlük társasházkezelésre.
keresés pontosítása1121 Budapest, Alkotás utca 15.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Főbb szolgáltatásaink:
- Lakó- nem lakóépületek, ingatlanok kezelése
- Lakó- nem lakóépületek, ingatlanok üzemeltetése
Lakó- és nem lakóépületek, ingatlanok kezelése:
- Alapdokumentumok (Alapító Okirat, SZMSZ, házirend), törvényi megfeleltetése, aktualizálása
- Társasház gazdasági átvilágítása, fölösleges költségek megszüntetése, kiadások racionalizálása (pl: biztosítás, szolgáltatások versenyeztetése)
- Lehetséges bevételi források keresése, menedzselése
- Hasznosítási terv, költségvetés készítése
- Könyvelés (mely tartalmazza a mérleg elkészítését, külön díj fizetése nélkül)
- Egyenlegközlő küldése minden tulajdonos számára, papír alapon (igény szerint)
- Webes felületen tulajdonosok számára lekérdezhető egyenlegek, alapdokumentumokhoz való hozzáférés (Alapító Okirat, SZMSZ, közgyűlési jegyzőkönyvek)
- Számvizsgáló Bizottság tagjainak online felületen hozzáférés könyvelési kimutatásokhoz, bankszámlakivonatokhoz, jegyzőkönyvekhez, határozatok könyvéhez
- Igényekhez igazított irodai ügyrend, ezen túlmenően online vagy telefonos rendelkezésre állás, igény szerint fogadóóra szervezése, megtartása a helyszínen
- 0-24 órás műszaki telefonos ügyelet biztosítása
- Műszaki munkálatok (felújítás, javítás, beruházás) menedzselése: megfelelő kivitelező megkeresése, versenyeztetése, szerződéskötés, szükség esetén műszaki ellenőr bevonása (külön díjazás), kivitelezés folyamatos ellenőrzése, elkészült munka műszaki átvétele, pénzügyi rendezése, garanciális és szavatossági jogok érvényesítése
- Pályázatok folyamatos figyelése, pályázati anyagok elkészítése, menedzselése
- Biztosítási ügyek menedzselése, biztosítók termékeinek versenyeztetése, biztosítások megkötése
- Kintlévőség kezelése a törvény által előírtak szerint, szükség esetén ügyvéd bevonásával (külön díj ellenében) is
- Számvizsgáló Bizottság havonta történő tájékoztatása a folyamatban lévő műszaki munkálatokról, az aktuális társasházi egyenlegekről
Lakó- és nem lakóépületek, ingatlanok üzemeltetése:
- Műszaki-, Üzemeltetési Feladat Ütemterv készítése
- Takarítási-, őrzési-, gondnoki-, kertészeti szolgáltatások biztosítása
- Időszakos karbantartások megszervezése, felügyelete (igény szerint karbantartásokért felelős személyek, cégek felkutatása, versenyeztetése)
- Törvényi- jogszabályi előírásoknak való megfeleltetés (pl: tűz-, villám-, érintésvédelmi felülvizsgálatok megszervezése, ellenőrzés során esetlegesen feltárt hiányosságok, szabálytalanságok megszüntetésének menedzselése)
- Javítások, felújítások menedzselése, azonnali beavatkozást igénylő hibák mielőbbi elhárítása
- Javító gyorsszolgálati háttér biztosítása, igény esetén karbantartási szerződés kötése, a javítások ütemezésének meghatározása, betartatása
1202 Budapest, Ady Endre tér 2.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
1203 Budapest, Helsinki út
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Cégünk rövid bemutatója:
A Gondos Társasház Kft a közös képviselői és társasház kezelői piac
dinamikusan fejlődő szereplője, amely – az alapítása óta eltelt viszonylag rövid idő ellenére- saját referenciákkal rendelkezik. Cégünk komoly tapasztalatokkal bír a társasházak üzemeltetése terén. Társ cégünk a Csalló Adótanácsadó Bt 2001-ben alakult mely kezdetekben könyveléssel, adótanácsadással foglalkozott,de 2010–től külön szervezeti egység – a Közös Képviseleti Iroda - foglalkozik a társasházak közös képviselői (üzemeltetői) feladatainak ellátásával. Majd 2016.éve elején a megnövekedett érdeklődés miatt főleg adózás szempontjából megalapítottunk a Gondos Társasház Kft-t ami maradt családi vállalkozás. Ezt azért tettük, mivel tudjuk, hogy a legtöbb társasház anyagi gondokkal küzd és az áfa terhét nem szeretnék kiszámlázni és versenyképes alacsony piaci áron tudjuk dolgozni. Szolgáltatásaink iránti megnövekedett keresletnek köszönhetően több szolgálatkész kollégával bővült vállalkozásunk. Irodánk Pesterzsébeten a XX. kerületben található, azonban egész Budapesten kezelünk házakat.
Irodánk a Webházmester programmal dolgozik mely egy webes hozzáféréssel rendelkező albetétekhez tartozó tulajdonos láthatja aktuális folyószámla egyenlegét és egyéb adatait.
A törvényi előírást teljesítve a Gondos Társasház Kft tagjai OKJ jegyzékben szereplő „Társasházkezelő” szakmai végzettséggel, közgazdasági
, pénzügy számviteli képesítéssel illetve felsőfokú bérügyintézői
képesítéssel és több éves külsős cégnél szerzett kintlévőségek
tapasztalatszerzésével is rendelkezik.
Társaságunk rendelkezik szakmai felelősség biztosítással az Allianz Hungária biztosítónál.
Mint közös képviselő, a tulajdonosok érdekeinek figyelembevételével szervezzük a társasház működését.
Ennek keretében:
- Fontosnak tartjuk a számvizsgáló bizottsággal való szoros együttműködést, munkánk rendszeres ellenőrzését. Mi igyekszünk minden lehetőséget, formát (E-mailben, faxon, személyesen) biztosítani.
- Társasházkezelésünk, a közös költség kinnlevőségek behajtását és a lehetőség szerint minimális szintre való leszorítása állandó feladatként tekinti, a társasház folyamatos működésének érdekében.
-A jogszabályoknak megfelelően kezelésünkben lévő Társasházaknál szükség szerint elvégeztetjük az épületek kötelező, időszakos érintésvédelmi, villámvédelmi, tűzvédelmi berendezéseinek vizsgálatát, és elkészítettjük a minősítő okiratokat.
- Ha lehetséges a pénztári mozgásokat minimális szinten tartjuk esetleges visszaélések gyanúja miatt . Közös költséget, és bérleti díjat banki átutalással, csekk formájában tudják a lakók, illetve a tulajdonosok teljesíteni. A vállalkozók által elvégzett munkák ellenértékét, azok teljesítésének le ellenőrzését követően, szintén banki átutalással teljesítjük.
- Általános karbantartó szolgálatunk a meghibásodás bejelentését követő 24h belül megkezdi annak elhárítását. Mindehhez, csupán egy telefonhívásra, vagy e-mail küldésére van szükség.
- Az előforduló meghibásodások javítására megfelelő, több éves együttműködéssel kialakult vállalkozói szakembergárda áll rendelkezésre, akik a hiba elhárítását a bejelentéstől számított 24 órán belül megkezdik.
Amennyiben kisebb bemutatkozó írásunk elnyerte a tetszésüket úgy az esetlegesen felmerülő kérdéseivel kapcsolatban, készséggel állok rendelkezésükre.
1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 180.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Cégünk budapesti és Pest megyei lakóparkok, társasházak kezelésével, közös-képviseletével, ingatlankezeléssel, ezen felül lakóparkok, társasházak és irodaházak takarításával, gondnokságával és kertgondozásával foglalkozik. Fő célunk magas szintű szolgáltatás nyújtása, amellyel megpróbáljuk kiküszöbölni az e piacokon tapasztalható hiányosságokat. Honlapunkon ezen szolgáltatásainkról részletes tájékoztatást talál, továbbá hasznos információkkal szolgálunk a társasházak lakóközössége számára. Bármi kérdése, észrevétele van, forduljon hozzánk bizalommal!
1075 Budapest, Kazinczy u. 7.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Ha a következő kérdéseink, vagy azok nagyobb része foglalkoztatta már Önt is, akkor mindenképp figyelmébe szeretnénk ajánlani szolgáltatásunkat.
Ön rendszeresen megjelenik a lakógyűléseken, de javaslataival, ötleteivel, zárt kapukon dönget?
Mindenre az a válasz, hogy nincs rá pénz?
Vagy nem jelenik meg ugyan a lakógyűléseken, de érzi, hogy a társasház ügyei rossz irányba mennek?
Közös költség befizetései nem látszanak a ház állapotán, és nem érti mire megy el a közös pénz?
Megkérdezte már Önt közös képviselője, hogy milyen fejlesztésnek, beruházásnak, felújításnak örülne a legjobban?
Úgy érzi, hogy az Ön elé terjesztett költségvetési javaslatok közül a kisebbik rosszat kénytelen elfogadni?
Pályázott már a ház valamilyen felújítási támogatásra?
Van az Önök házának öt évre előre meghatározott kezelési terve, vagy csak úgy sodródnak évről-évre?
Egyes tulajdonosok nem fizetik a közös költséget és a képviselő nem tesz semmit?
Elfogy a társasház pénze és folyton pótköltségvetést kell készíteni?
1147 Budapest, Huszt u. 8.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Több mint 10 éves társasház kezelői tapasztalattal vállalok társasházak kezelését a Pesten a 14. 15. 9. és Budán a 12. és 2. kerületben. Társasházi felújítások, pályázatok lebonyolítását is vállalom. Az elmúlt években több korábban rosszul kezelt társasházat sikerült megújítani, pénzügyileg rendbe tenni.
1221 Budapest, Kossuth Lajos utca 84.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Cégem fő profilja az Ingatlankezelés, melyben vállaljuk Társasházak és Lakásszövetkezetek kezelését, de emellett számos olyan szolgáltatással is foglalkozik, amely az üzemeltetéssel szorosan összefügg.
1081 Budapest, Népszínház u. 22.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
1193 Budapest, Derkovits Gyula utca 53.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Társasházkezelői OKJ-s képesítésemet 2018-ban szereztem meg, egyéni vállalkozóként 2020-ban kezdtem el tevékenykedni.
Egyéni vállalkozóként az a célom, hogy olyan szolgáltatást nyújtsak a társasházban élő emberek számára mely kölcsönös elégedettségünket szolgálja, ezért nem az a fontos számomra, hogy minél több ingatlant kezeljek így téve szert óriási bevételekre.
Ez a szakma rendkívül sokrétű ismereteket kíván, ezért is tartom fontosnak, hogy a közös képviselő ne terhelje túl magát azzal, hogy több házat vállal, mint amennyinek a kezelését még precízen, alaposan kellő odafigyeléssel el tudja látni.
Olyan társasház-közösségek érdekeit szeretném képviselni, akik velem akarnak dolgozni, ezért nem vagyok híve a versenyeztető közgyűléseken való részvételnek, ajánlatkérés esetén azonban szívesen szánok időt bármelyik társasház személyes meglátogatására, a személyes bemutatkozásra.
Amennyiben rövid ismertetőm alapján felkeltettem érdeklődését, várom szíves megkeresését elektronikus úton vagy telefonon.
1074 Budapest, Dohány utca 41.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Az Erzsébetvárosi Szolgáltató Kft. Társasházkezeléssel és közös képviselettel foglakozik. Az általunk kezelt házak plusz szolgáltatást is igénybe vehetnek: Ingyenes Jogsegélyszolgálat.
1036 Budapest, Bécsi út
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Kiss Krisztina Közös Képviselő és Társasházkezelő vagyok, Államilag Elismert OKJ-s Szakképesítéssel rendelkezem. Kezeltem már több problémás társasházat, sikerrel. Közös képviselőként azt vallom, hogy ami az egyik tulajdonosnak jár az mindegyiknek jár. Csapatom tagjai - könyvelő, jogász, szakági - víz,gáz, fűtés, villany és kaputelefon - minősített szerelők saját területükön kimagasló szakmai tudással és a minőség iránti elkötelezettségükkel kiváló szolgáltatást nyújtanak korrekt áron. Csapatunk gondoskodik arról, hogy a leggyorsabban és a leghatékonyabb megoldják az Ön problémáit. Elődleges célunk az Ön elégedettsége. Vegye igénybe szakértelmünket, keressen meg bennünket akár telefonon, vagy írjon nekünk e-mailt.
1126 Budapest, Dolgos utca 2. 2. lépcsőház P1.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
A társasházkezelés a hivatásunk!
Cégünk 2005 óta foglalkozik társasházak teljes körű üzemeltetésével, közös képviseletével.
Működési területünk:
Budapest és vonzáskörzete. Költségek alacsonyan tartása érdekében komplex szakszerviz-hálózatot biztosítunk az általunk kezelt társasházaknak.
Ellenőrizhető referenciák.
Szakképzett, gyakorlott munkatársak.
Társasházak részére önálló, ingyenes website működtetése.
.Áttekinthető gazdálkodás…
... egyelőre ennyit ígérhetünk Önnek!
Kérésére konkrét kezelési tervet és árajánlatot készítünk Önnek, minden kötelezettség nélkül!
Tegyen próbára bennünket, hogy Önnek is bebizonyíthassuk:
a minőségi társasházkezelés megfizethető, és Önöknek is jár!
Gazdálkodásunkkal minimálisan 10% megtakarítást garantálunk!
1239 Budapest, Karmazsin utca 2. fsz. 4.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
1125 Budapest, Istenhegyi u. 49.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Társasház kezelést, közös képviseletet vállalunk megbízhatóan olcsón referenciával Budán 11 és 12 kerületi székhellyel .
1155 Budapest, Mézeskalács tér 8. fszt. 2.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
A MEGA MENEDZSER Kft. alapító tagjai több éves társasházkezelői, ingatlankezelői, közös képviseleti gyakorlattal, és a törvényben meghatározott társasház-és ingatlankezelői szakképesítéssel rendelkeznek. A közös vállalkozás indítása során kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a társasházkezeléssel kapcsolatos teljes körű, megbízható szolgáltatást tudjunk nyújtani partnereinknek.
Az általunk kezelt társasházak pénzügyi helyzete kiegyensúlyozott és áttekinthető, ezáltal tervezhető környezetet teremtünk a szükséges fenntartási és beruházási feladatok végrehajtásához, a társasház működtetéséhez. Szerződésben garantált árainkkal, kimagasló szolgáltatást biztosítunk mostani és leendő partnereinknek is!
1042 Budapest, Árpád út 67. II. emelet 7. ajtó
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Engedje meg, hogy bemutatkozzunk!
Társaságunk, a Fehérház Consulting Kft. 2012. óta foglalkozik társasházak közös képviseletével, üzemeltetésével. Jelenleg számos, társasház közös képviseleti teendőit látjuk el a IV. kerületben. Az elmúlt 5 év tapasztalata igazolja az általunk végzett, tulajdonosi szemléletű ingatlankezelés hatékonyságát és eredményességét - egyre több Társasház keres meg minket személyes ajánlás alapján.
A társasházi törvényt jól ismerő, felkészült jogászi háttérrel dolgozunk, akik nagy tapasztalattal rendelkeznek a társasházakban előforduló garanciális és szavatossági problémák terén, valamint az egyéb, társasházakat érintő jogi témákban egyaránt.
Minden Társasház életében adódik olyan váratlan meghibásodás - akár éjszaka, hétvégén vagy többnapos ünnep idején - mely azonnali beavatkozást igényel. Ilyenkor 0-24 órás készenlétet biztosító partner cégeink nagyon rövid időn belül megkezdik a hiba szakszerű elhárítását, sok esetben több millió forintos kártól megkímélve a Társasházat.
A jó barátság alapja a pontos elszámolás. A társasházak pénzügyeinek intézése során a bizalmat, és a kontrollt egyaránt kiemelten fontosnak gondoljuk. E két fontos szempont érvényesülése érdekében folyamatos betekintést biztosítunk a társasház könyvelésébe, továbbá egyéni egyenlegének lekérdezhetőségét is biztosítjuk az interneten keresztül.
Könyvelési, nyilvántartási kötelezettségünknek az EHÁZ társasházkezelő célszoftver segítségével teszünk eleget.
Társasházkezelési alapelvünk a jogszerű és szakszerű üzemeltetés, a korrekt elszámolás, a gazdálkodás átláthatósága, és a gazdaságosság. Ezen alapelvek érvényesülését elsődlegesnek tekintjük munkánk során.
Számunkra a legnagyobb elismerést az jelenti, ha a bajba jutott társasházakat meg tudjuk menteni a teljes káosztól és rendet, élhető és biztonságos épületet tudunk létrehozni, a tulajdonosok megelégedésére.
Ehhez természetesen a társasház lakóközösségének támogatása is kell, a hatékony együttműködés elengedhetetlen. A kommunikáció ezért nagy szerepet tölt be a mindennapi munkavégzés kapcsán.
Társaságunk legfőbb közös képviselői teendői:
Komplex társasház-kezelés, közös képviselet.
Műszaki háttér, karbantartások, külső és belsőépítészeti munkák, hibaelhárítások, műszaki problémák megoldásának szervezése, elvégeztetése.
Szervezeti és Működési Szabályzat, Alapító Okirat (ügyvédi által ellenjegyzéssel), Tűzvédelmi Szabályzat, Házirend készítése és módosítása.
Lakónyilvántartó könyv vezetése.
Teljes körű pénzügyi ügyintézés, tulajdonosi elszámolások, társasház egészére elszámolások készítése.
Éves rendes közgyűlés, rendkívüli közgyűlések összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítése, határozatok végrehajtása, közgyűlési határozatok könyvének vezetése.
A hatósági bejárásokon közreműködés, a hozott határozatok alapján intézkedés.
Szervezzük és ellenőrizzük a társasházak üzemeltetését, a gépészeti, elektromos, központi berendezések karbantartását, hibaelhárítását.
Számunkra fontos a Tulajdonosokkal folytatott jó kapcsolat, ezért a 1042 Budapest, Árpád út 67. II./7. szám alatt található Társasházkezelő Iroda hétfő - csütörtök: 12.00-től – 18.00-ig nyitva áll Önök előtt. Minden tulajdonosnak lehetősége van az aktuális problémák megbeszélésére, rendezésére. Telefonon a hét minden napján (0-24 órában) elérhetőek vagyunk.
Üzletpolitikai célkitűzésünk:
Jó gazda módjára, szakszerűen és megbízhatóan kezelni a ránk bízott ingatlanokat.
A tulajdonosokkal való viszonyukban törekszünk a pártatlanságra.
Nagy hangsúlyt fektetünk a korrekt pénzügyi elszámolásra, hiszen ez minden üzleti kapcsolat alap pillére.
Fontosnak tartjuk, hogy a társasházban aktív Számvizsgáló Bizottság működjön, ahol nem, ott felhívjuk a tulajdonosok figyelmét a törvény adta ellenőrzési jogukra.
Célunk:
Szakmai tudásunkkal és lelkiismeretes munkavégzésünkkel biztosítani a tulajdonosok elégedettségét, segítséget nyújtani egy kellemesebb lakókörnyezet kialakításában a jogi és szakmai követelmények maximális tiszteletben tartásával. Számunkra fontos a kölcsönös bizalmon alapuló, hosszú távú kapcsolat kialakítása, ezért minden erőnkkel azon vagyunk, hogy tudásunk legjavát adva végezzük munkánkat a tulajdonosokért.
Referencia társasházak:
Perényi Zsigmond utca 28/A. Baross utca 26. Béla utca 6/A.
Csokonai utca 13. Lőrinc utca 38.
Tinódi utca 35. Tomori utca 1/B. Deák Ferenc u. 19-21. Béla utca 16.
Kisfaludy utca 8. Attila utca 79-83. Pöltenberg E. u. 2.
Zrínyi utca 6. Perényi Zs. utca 24. Tomori utca 10-12. Attila utca 27. Lázár Vilmos utca 6. Berzeviczy G. u. 14.
Venetianer u. 19.
Amennyiben bemutatkozó anyagunk felkeltette érdeklődését, és úgy érzi
Társasházuk megérett a változásra, kérjük hívjon bizalommal.
1094 Budapest, Viola utca 13-15. Fsz. 1.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
13 érv mellettünk:
- Több mint 10 éves tapasztalat a házkezelés, üzemeltetés területén.
- A referenciáink között található társasházakkal már hosszú évek óta együtt dolgozunk, a legrégebbi házunkat 1991 óta kezeljük, ők ennyi idő után is bíznak bennünk.
- Nagyon jó infrastruktúrával rendelkezünk: modern, újonnan kialakított és technikailag jól felszerelt irodánkban 4 munkatársunk dolgozik a társasházak zökkenőmentes működésért.
- Nálunk a házakhoz tartozó különböző hivatalos dokumentációk iktatva és rendszerezve vannak több évre visszamenőleg, minden egyes papírlap a helyén van, és kérésre azonnal elővehető. Ezeket saját irattárunkban rendszerezzük és őrizzük.
- Nagy tapasztalatunk van újonnan alakult társasházak kezelésében, ami sokkal nagyobb szakértelmet és tapasztalatot kíván, mint egy jól bejáratot, régi társasház tovább működtetése.
- 24 órás mobil-elérhetőség rendelkezünk a sürgős hibák elhárítása, kijavítása érdekében! Mi azonnal intézkedünk, és éjjel-nappal elérhetőek vagyunk!
- Internetes oldalunkon, új Ügyfélkapu szolgáltatásunk keretében 0-24 óráig ügyfeleink lekérdezhetik közös költség egyenlegüket, így naprakész és megbízható információt kaphatnak.
- Nagyon jó kapcsolati tőkével rendelkezünk: az évek során nagyon jó munkakapcsolatot építettünk ki minden olyan céggel és szakemberrel, akik szükség esetén azonnal nekilátnak egy-egy sürgősebb hibaelhárításnak, és nem kell rájuk 2-3 vagy akár több napot várni.
- Mi kizárólag számlát adó cégekkel dolgozunk, ill. bízunk meg bármilyen munkával, nálunk nincsenek zsebből fizetett tételek, amivel később nem lehet elszámolni, és amit nem tudunk igazolni a társasház felé. Maximálisan betartjuk a pénzügyi fegyelmet és az ide vonatkozó jogszabályokat, mivel kizárólag hosszú távon gondolkozunk.
- Ügyfeleinket bejelentés nélkül, megfelelő és kényelmes körülmények között tudjuk fogadni irodánkban minden hétköznap 8-16 óráig. (pénteken 14 óráig)
- Vállalatunk 10 millió Ft értékű felelősségbiztosítással rendelkezik a Generali Biztosítónál.
- Cégünk a működéshez szükséges megfelelő vagyoni fedezettel rendelkezik, a velünk szerződő társasházak biztos kezekben vannak, mert tudják, hogy nem egy kiürített, bármikor felszámolható és gyorsan eltűnő céggel van dolguk.
- A fenti ok miatt újonnan induló társasházak esetén meg tudjuk előlegezni a költségeket, így belátható időn belül és gyorsan meg tud alakulni a társasház.
1027 Budapest
vállalt szolgáltatások
nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Csapatunk törvényben meghatározott társasházkezelői szakképesítéssel rendelkezik. Nem érheti kellemetlen meglepetés, hiszen a ránk bízott társasházkezelés során bármikor áttekintheti társasháza pénzügyi helyzetét. Nem fog találkozni „értelmezhetetlen” tételekkel az elszámolásban. Szolgáltatásainkat nem terheli ÁFA, megkímélve Önöket a felesleges plusz kiadástól.
1141 Budapest, Öv utca 133/b.
vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
1201 Budapest, Zilah utca 16 b.
vállalt szolgáltatások
társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés
Részletes ismertető
Teljeskörű takarítást vállalok.
Irodaépítkezés, magánlakás, lépcsőházak takarítása.