Free cookie consent management tool by TermsFeed Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást?

Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást?

keresés pontosítása

Eriser Kft.

1053 Budapest, Királyi Pál utca 10.

Válasszon minket, nem fog csalódni!

(1) 266-2648, (70) 601-0547
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Rég múltú, 20 éves szakmai gyakorlattal közös képviseleti cég vállalja társasházak kezelését, teljes körű üzemeltetését. A cég rendelkezik házkezelési, jogi, könyvelési, műszaki háttérrel.
Irodánk a Belváros szívében található ( Kálvin tér és Ferencziek tere között található ), jól megközelíthető a 3-as, a 4-es metróval, a 47-es villamossal és a 15-ös busszal. Irodánkban hétfőn, szerdán és pénteken fogadóórát tartunk.

Cégünk fő feladata, hogy minél magasabb szintű szolgáltatást nyújtson az ügyfeleik számára a hagyományos közös képviseleti feladatok tekintetében. Karbantartói hátteret az általunk szervezett és foglalkoztatott jól bevált vállalkozókkal, cégekkel tudjuk biztosítani megfelelő árképzéssel. Évek alatt sikerült kialakítani egy úgynevezett gyorsszolgálatot, így a hibák kijavítását a legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül, megoldjuk és biztosítjuk az éjszakai ügyeletet is rendkívüli meghibásodások esetében.

Elveink, hogy a társasházakat úgy üzemeltessük, hogy a tulajdonosokat anyagilag a legkisebb mértékben terheljük, ezért figyelemmel kísérjük mindazokat a lehetőségeket, amikor a társasházak részbeni felújításával összefüggésben pályázati pénzeket lehet igénybe venni. Hangsúlyt fektetünk bevételi lehetőségek figyelemmel kísérése ( pld. reklámtáblák utáni bérleti díj, közös tulajdon bérbeadása stn. ), illetve évente felülvizsgáltatjuk a biztosításokat is az esetleges díj csökkentés érdekében. Társasházukban felmerülő problémákat folyamatosan menedzseljük, fontos számunkra, hogy eredményes gazdálkodást tudjunk megteremteni és a társasházakat a lehető legkedvezőbb költéséggel működtessük.

A társasházban szükséges felújítási munkák elvégzésére az értékhatártól függően ( Megbízási Szerződésünk szerint 50 ezer forintig korlátlan megrendelés a képviselet részéről, 51 ezer forinttól 250 ezer forintig közös képviselet és Számvizsgáló Bizottsággal - későbbiekben Sz.B. - együtt rendelhet meg munkát, afelett közgyűlési döntés szükséges ) rendelünk meg munkát.

A 250 ezer forint értékhatárt meghaladó munkákat minden esetben versenyeztetnénk úgy, hogy előzetesen a műszaki vezető elkészíti az árazatlan költségvetést, és azt továbbítjuk vállalkozók felé, majd a beérkezett költségvetéseket a közgyűlési meghívóval együtt a tulajdonostársak részére döntéshozatal végett megküldjük. Természetesen a vállalkozók személyének kiválasztásánál ugyancsak támaszkodunk a Sz.B. véleményére, javaslatára.

A banki aláírások kettős aláírással történnek, első helyi aláíró a képviselet részéről az ügyvezető, valamint helyettese, másodhelyi aláíró az Sz.B. tagjai külön-külön. Arra mindenképpen törekszünk, hogy a másodhelyi aláírás mindig ugyan azon személyhez kerüljön és emellett nyilvántartást is vezetünk részükre, hogy lássák ( esetleges szabadságolás esetén ) ki mikor és mit írt alá.

Ügyviteli munkánkat speciális számítógépes program teszi lehető. Itt jegyezném meg, hogy az általunk évekkel ezelőtt letesztelt programmal már több közös képviseleti cég is dolgozik. Biztosítjuk a folyamatos online rálátást a könyvelésre, megkönnyítve ezzel az Önök munkáját és idejét. A program szerinti táblázat igen szemléletesen biztosítja az átláthatóságot, akár az egyéni ellenőrzés, akár az Sz.B. részére biztosított ellenőrzés céljából.

Amikor Önök arról döntenek, a közös képviselői feladatok ellátásával kit bíznak meg, javasoljuk figyelembe venni, hogy a feladatok ellátásával szakmai képesítéssel rendelkező és regisztrált cég, vagy vállalkozó végezheti felelősséggel társasházuk kezelését.

Cégünk törvényben előírt regisztráció száma: IC0008
A társasház kezelése során fontosnak tartjuk a Tulajdonostársakkal és az Sz.B-vel történő korrekt és folyamatos együttműködést. A társasházakban az Sz.B. igen jelentős és fontos tisztséget tölt be, mert személyükön keresztül is információt kapnak a társasház gazdálkodását tekintve. Cégünk a társasház könyvelésére, gazdálkodására online teljes rálátást biztosít az Sz.B. részére. Cégünk rugalmas a tekintetben, hogy a társasház dokumentációit eljuttatja az érintett Sz.B.elnök részére, hogy otthon kényelmes keretek között áttekinthessék és ellenőrizhessék a papíralapú iratanyagokat, könyvelést, banki kivonatokat. Biztosítjuk azt is, hogy a társasház iratanyagaiba bármelyik tulajdonostárs is betekinthessen, hogy közvetlen tájékoztatást kaphasson a társasház működését illetően.
Irodánk nagy gondot fordít a közös költéség folyamatos befizetésének ellenőrzésére, hátralékok behajtására. Minden esetben a közös költség hátralék behajtásával összefüggő költségeket az érintett adós tulajdonostársra terheljük, mely az eddigi gyakorlat szerint a tulajdonosokra terhelt többlet költség hátralékkal együtt kifizetésre kerül.

Röviden vázolom a vállalt közös képviseleti alaptevékenységünk főbb feladatait.

Műszaki háttérbe tartozó feladatok :
• tulajdonostársak által bejelentett hibák legrövidebb időn - 24 órán - belüli megszüntetése, azok átvétele,a nagyobb munkálatok (igény szerint )Önökkel együtt történő ellenőrzése, átvétele,
• árazatlan költségvetések készítése vállalkozók pályázatásával összefüggésben,
• a társasház tulajdonosai által, illetve az Sz.M.Sz-ben meghatározott értékhatártól
• függően munkák megrendelése, költségvetések bekérése, s azok közül a Számvizsgáló Bizottsággal
• együttesen, vagy közgyűlésen a legmegfelelőbb ajánlat kiválasztása
• a ház állagának folyamatos figyelemmel kisérése stb.
• társasház főmérőinek rendszeres ellenőrzése, leolvasott adatok rögzítése
• a tevékenység végzéséhez kapcsolódó szerződések formái, az építésügyi, a földhivatali eljárások rendje, az ingatlan jellemzői, az épület felszereltsége megállapításának módja, az épület, a közös tulajdonú területek, helyiségek jellemzőit meghatározni (településen belüli elhelyezkedés, műszaki állapot), a társasház működési bevételeit és kiadásait számba venni, meghatározni, az éves költségvetési javaslatot és az előző évi beszámolót elkészíteni, a működés javítását szolgáló, illetőleg a felújításra vonatkozó javaslatokat kidolgozni.
• Az üzemeltetési feladatokat folyamatosan ellátni, karbantartási munkákat számba venni, bonyolítani.
• az épületüzemeltetési, karbantartási, felújítási munkái tervezésének és a megvalósításának gyakorlata,

Kezelési, adminisztrációs és könyvelési faladatok:

• Háztakarító, házfelügyelő, karbantartók, fűtő, gondnok folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozói szerződések megkötése (Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve),
• adminisztrációs feladatok ( levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb. ) folyamatos ellátása,
• a társasház csekkszámlájának vezetése számlavezető banknál,
• a tulajdonosok befizetéseinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása megállapodás , illetve az Sz.M.Sz-ben rögzítettek szerint,
• víz-csatorna, szemétszállítási díj, átalánydíjak, valamint elektromos áram díjak folyamatos kiegyenlítése utalással (pénztárt, ha nem muszáj nem tartunk ),
• a tulajdonostársak egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás ( egyéni, összesített ) elkészítése,
• lehetőség van arra, hogy az ügyfelek a saját elszámolásaikat e-mailen is megtekinthetik
• Számvizsgáló Bizottsággal történő havi egyeztetés, előzetesen e-mailen történő jelentés megküldése
• az éves elszámolás, következő évi költségterv előkészítése a közgyűlést megelőzően a társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve,
• Szervezeti és Működési Szabályzat megalkotásában való részvétel, külön díjazás ellenében,
• Felújítási pályázatok térítésmentes előkészítése
• Közös költség tartozókkal szemben közgyűlési felhatalmazás, vagy Sz.M.Sz-ben történő felhatalmazás alapján a szükséges jogi lépések megtétele ( jelzálog, fizetésmeghagyás ), írásos szavazás előkészítés
• Társasházi tulajdonosok Internetes honlapon is lekérdezhetik egyenlegüket, havonta ellenőrizhetik befizetéseiket

NDM Kft.

2030 Érd, Fenyőfa utca 69.

(70) 405-7717
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
A Tulajdonosok közös érdekeit képviseljük!

Munkánk során teljes mértékben a Tulajdonosok egészét és a lakóközösség érdekeit képviseljük. Tevékenységünket a Társasházi törvény, a Társasházi Alapító Okirat és a Szervezeti és Működési Szabályzatban foglaltaknak megfelelően végezzük.

Kiemelet fontosságú számunkra, hogy az egyes Társasházakat a „Jó gazda” gondosságával kezeljük, ezáltal biztosítva, hogy a Társasház pénzügyei rendben legyenek és optimális költségek mellett megfelelő biztonsági tartalékot tudjanak képezni.

Folyamatosan keressük és ki is használjuk a pályázati lehetőségeket, melyek által a Társasházak műszaki állapotának fenntartása és az állagmegóvás sokkal egyszerűbbé válik.

Családias Társasház

2013 Pomáz, Táncsics M. u. 30.

(30) 258-6882
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
adminisztrációs feladatok, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Kis és közepes méretű társasházak teljeskörű képviselete és kezelése Zuglóban, Szentendrén, Pomázon és Budakalászon

Erzsébetvárosi Szolgáltató Kft

1074 Budapest, Dohány utca 41.

(30) 591-3374
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Az Erzsébetvárosi Szolgáltató Kft. Társasházkezeléssel és közös képviselettel foglakozik. Az általunk kezelt házak plusz szolgáltatást is igénybe vehetnek: Ingyenes Jogsegélyszolgálat.

Xenon.Spot Bt.

1126 Budapest, Istenhegyi út 11/c. Határőr úti bejárat

(30) 990-7694
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társaságunk több, mint 10 éve képvisel lakóközösségeket, elsősorban Budán. Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk megbízható szakemberek együttműködésével - közös képviselet, üzemeltetés, karbantartás, könyvelés, jogi képviselet elérhető közelségben.

Földi Antalné

1054 Budapest

(30) 999-8645
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
1999 óta foglalkozunk társasházakkal, családi vállalkozásként működünk. Elsősorban a belvárosban vagyunk jelen. Az alap tevékenységeken túl felújításokkal, pályázatírásokkal is foglalkozunk a lakók komfortja érdekében.

Kvarner Házkezelés

1094 Budapest, Viola utca 13-15. Fsz. 1.

(70) 272-3855
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
13 érv mellettünk:
- Több mint 10 éves tapasztalat a házkezelés, üzemeltetés területén.
- A referenciáink között található társasházakkal már hosszú évek óta együtt dolgozunk, a legrégebbi házunkat 1991 óta kezeljük, ők ennyi idő után is bíznak bennünk.
- Nagyon jó infrastruktúrával rendelkezünk: modern, újonnan kialakított és technikailag jól felszerelt irodánkban 4 munkatársunk dolgozik a társasházak zökkenőmentes működésért.
- Nálunk a házakhoz tartozó különböző hivatalos dokumentációk iktatva és rendszerezve vannak több évre visszamenőleg, minden egyes papírlap a helyén van, és kérésre azonnal elővehető. Ezeket saját irattárunkban rendszerezzük és őrizzük.
- Nagy tapasztalatunk van újonnan alakult társasházak kezelésében, ami sokkal nagyobb szakértelmet és tapasztalatot kíván, mint egy jól bejáratot, régi társasház tovább működtetése.
- 24 órás mobil-elérhetőség rendelkezünk a sürgős hibák elhárítása, kijavítása érdekében! Mi azonnal intézkedünk, és éjjel-nappal elérhetőek vagyunk!
- Internetes oldalunkon, új Ügyfélkapu szolgáltatásunk keretében 0-24 óráig ügyfeleink lekérdezhetik közös költség egyenlegüket, így naprakész és megbízható információt kaphatnak.
- Nagyon jó kapcsolati tőkével rendelkezünk: az évek során nagyon jó munkakapcsolatot építettünk ki minden olyan céggel és szakemberrel, akik szükség esetén azonnal nekilátnak egy-egy sürgősebb hibaelhárításnak, és nem kell rájuk 2-3 vagy akár több napot várni.
- Mi kizárólag számlát adó cégekkel dolgozunk, ill. bízunk meg bármilyen munkával, nálunk nincsenek zsebből fizetett tételek, amivel később nem lehet elszámolni, és amit nem tudunk igazolni a társasház felé. Maximálisan betartjuk a pénzügyi fegyelmet és az ide vonatkozó jogszabályokat, mivel kizárólag hosszú távon gondolkozunk.
- Ügyfeleinket bejelentés nélkül, megfelelő és kényelmes körülmények között tudjuk fogadni irodánkban minden hétköznap 8-16 óráig. (pénteken 14 óráig)
- Vállalatunk 10 millió Ft értékű felelősségbiztosítással rendelkezik a Generali Biztosítónál.
- Cégünk a működéshez szükséges megfelelő vagyoni fedezettel rendelkezik, a velünk szerződő társasházak biztos kezekben vannak, mert tudják, hogy nem egy kiürített, bármikor felszámolható és gyorsan eltűnő céggel van dolguk.
- A fenti ok miatt újonnan induló társasházak esetén meg tudjuk előlegezni a költségeket, így belátható időn belül és gyorsan meg tud alakulni a társasház.

Schumann Management Kft.

1142 Budapest, Kassai tér 19.

(70) 314-7711
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházak családi hangulatú és tulajdonosi szemléletű kezelése. A közös költséget a Tulajdonosok határozzák meg.
Pályázatok és külső bevételek megteremtése a bérlemények és reklámfelület értékesítésével.
A közös képviselő feladata: A törvényben előírtak szerint.

Nikép Ingatlankezelő Bt.

1142 Budapest, Ráskay Lea u. 26.

(1) 223-3150
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházkezelő cég vállal egész Budapest területén közös képviseletet. Kérje ingyenes, és azonnali ajánlatunkat.

Tóth Emese

1048 Budapest, Megyeri út 205/C.

(20) 286-9095
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
15 éves tapasztalattal társasházkezelést kedvező áron vállalok.

Fazekas Gábor

1098 Budapest

mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházkezelést vállalok a IX, X, XX, XIX, XXI. kerületben.

NAGRO BT

1125 Budapest, Istenhegyi u. 49.

(20) 940-6622
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasház kezelést, közös képviseletet vállalunk megbízhatóan olcsón referenciával Budán 11 és 12 kerületi székhellyel .

Társasházi Polgár társasházkezelő

1134 Budapest

(30) 396-0303
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházi Polgár, társasházkezelés, közös képviselet, könyvelés, pályázatírás, tanácsadás, tulajdonosi és számvizsgáló bizottsági érdekképviselet. Keressen bizalommal a honlapunkon keresztül is a kapcsolat menüben.

Fehérház Consulting Ingatlankezelő Kft.

1042 Budapest, Árpád út 67. II. emelet 7. ajtó

(30) 949-0465
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Engedje meg, hogy bemutatkozzunk!

Társaságunk, a Fehérház Consulting Kft. 2012. óta foglalkozik társasházak közös képviseletével, üzemeltetésével. Jelenleg számos, társasház közös képviseleti teendőit látjuk el a IV. kerületben. Az elmúlt 5 év tapasztalata igazolja az általunk végzett, tulajdonosi szemléletű ingatlankezelés hatékonyságát és eredményességét - egyre több Társasház keres meg minket személyes ajánlás alapján.

A társasházi törvényt jól ismerő, felkészült jogászi háttérrel dolgozunk, akik nagy tapasztalattal rendelkeznek a társasházakban előforduló garanciális és szavatossági problémák terén, valamint az egyéb, társasházakat érintő jogi témákban egyaránt.

Minden Társasház életében adódik olyan váratlan meghibásodás - akár éjszaka, hétvégén vagy többnapos ünnep idején - mely azonnali beavatkozást igényel. Ilyenkor 0-24 órás készenlétet biztosító partner cégeink nagyon rövid időn belül megkezdik a hiba szakszerű elhárítását, sok esetben több millió forintos kártól megkímélve a Társasházat.

A jó barátság alapja a pontos elszámolás. A társasházak pénzügyeinek intézése során a bizalmat, és a kontrollt egyaránt kiemelten fontosnak gondoljuk. E két fontos szempont érvényesülése érdekében folyamatos betekintést biztosítunk a társasház könyvelésébe, továbbá egyéni egyenlegének lekérdezhetőségét is biztosítjuk az interneten keresztül.

Könyvelési, nyilvántartási kötelezettségünknek az EHÁZ társasházkezelő célszoftver segítségével teszünk eleget.

Társasházkezelési alapelvünk a jogszerű és szakszerű üzemeltetés, a korrekt elszámolás, a gazdálkodás átláthatósága, és a gazdaságosság. Ezen alapelvek érvényesülését elsődlegesnek tekintjük munkánk során.

Számunkra a legnagyobb elismerést az jelenti, ha a bajba jutott társasházakat meg tudjuk menteni a teljes káosztól és rendet, élhető és biztonságos épületet tudunk létrehozni, a tulajdonosok megelégedésére.
Ehhez természetesen a társasház lakóközösségének támogatása is kell, a hatékony együttműködés elengedhetetlen. A kommunikáció ezért nagy szerepet tölt be a mindennapi munkavégzés kapcsán.

Társaságunk legfőbb közös képviselői teendői:

Komplex társasház-kezelés, közös képviselet.
Műszaki háttér, karbantartások, külső és belsőépítészeti munkák, hibaelhárítások, műszaki problémák megoldásának szervezése, elvégeztetése.
Szervezeti és Működési Szabályzat, Alapító Okirat (ügyvédi által ellenjegyzéssel), Tűzvédelmi Szabályzat, Házirend készítése és módosítása.
Lakónyilvántartó könyv vezetése.
Teljes körű pénzügyi ügyintézés, tulajdonosi elszámolások, társasház egészére elszámolások készítése.
Éves rendes közgyűlés, rendkívüli közgyűlések összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítése, határozatok végrehajtása, közgyűlési határozatok könyvének vezetése.
A hatósági bejárásokon közreműködés, a hozott határozatok alapján intézkedés.
Szervezzük és ellenőrizzük a társasházak üzemeltetését, a gépészeti, elektromos, központi berendezések karbantartását, hibaelhárítását.
Számunkra fontos a Tulajdonosokkal folytatott jó kapcsolat, ezért a 1042 Budapest, Árpád út 67. II./7. szám alatt található Társasházkezelő Iroda hétfő - csütörtök: 12.00-től – 18.00-ig nyitva áll Önök előtt. Minden tulajdonosnak lehetősége van az aktuális problémák megbeszélésére, rendezésére. Telefonon a hét minden napján (0-24 órában) elérhetőek vagyunk.

Üzletpolitikai célkitűzésünk:

Jó gazda módjára, szakszerűen és megbízhatóan kezelni a ránk bízott ingatlanokat.
A tulajdonosokkal való viszonyukban törekszünk a pártatlanságra.
Nagy hangsúlyt fektetünk a korrekt pénzügyi elszámolásra, hiszen ez minden üzleti kapcsolat alap pillére.
Fontosnak tartjuk, hogy a társasházban aktív Számvizsgáló Bizottság működjön, ahol nem, ott felhívjuk a tulajdonosok figyelmét a törvény adta ellenőrzési jogukra.

Célunk:

Szakmai tudásunkkal és lelkiismeretes munkavégzésünkkel biztosítani a tulajdonosok elégedettségét, segítséget nyújtani egy kellemesebb lakókörnyezet kialakításában a jogi és szakmai követelmények maximális tiszteletben tartásával. Számunkra fontos a kölcsönös bizalmon alapuló, hosszú távú kapcsolat kialakítása, ezért minden erőnkkel azon vagyunk, hogy tudásunk legjavát adva végezzük munkánkat a tulajdonosokért.

Referencia társasházak:

Perényi Zsigmond utca 28/A. Baross utca 26. Béla utca 6/A.
Csokonai utca 13. Lőrinc utca 38.
Tinódi utca 35. Tomori utca 1/B. Deák Ferenc u. 19-21. Béla utca 16.
Kisfaludy utca 8. Attila utca 79-83. Pöltenberg E. u. 2.
Zrínyi utca 6. Perényi Zs. utca 24. Tomori utca 10-12. Attila utca 27. Lázár Vilmos utca 6. Berzeviczy G. u. 14.
Venetianer u. 19.

Amennyiben bemutatkozó anyagunk felkeltette érdeklődését, és úgy érzi
Társasházuk megérett a változásra, kérjük hívjon bizalommal.

Gondos Társasház Kft.

1203 Budapest, Helsinki út

(30) 990-7891
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Cégünk rövid bemutatója:
A Gondos Társasház Kft a közös képviselői és társasház kezelői piac
dinamikusan fejlődő szereplője, amely – az alapítása óta eltelt viszonylag rövid idő ellenére- saját referenciákkal rendelkezik. Cégünk komoly tapasztalatokkal bír a társasházak üzemeltetése terén. Társ cégünk a Csalló Adótanácsadó Bt 2001-ben alakult mely kezdetekben könyveléssel, adótanácsadással foglalkozott,de 2010–től külön szervezeti egység – a Közös Képviseleti Iroda - foglalkozik a társasházak közös képviselői (üzemeltetői) feladatainak ellátásával. Majd 2016.éve elején a megnövekedett érdeklődés miatt főleg adózás szempontjából megalapítottunk a Gondos Társasház Kft-t ami maradt családi vállalkozás. Ezt azért tettük, mivel tudjuk, hogy a legtöbb társasház anyagi gondokkal küzd és az áfa terhét nem szeretnék kiszámlázni és versenyképes alacsony piaci áron tudjuk dolgozni. Szolgáltatásaink iránti megnövekedett keresletnek köszönhetően több szolgálatkész kollégával bővült vállalkozásunk. Irodánk Pesterzsébeten a XX. kerületben található, azonban egész Budapesten kezelünk házakat.
Irodánk a Webházmester programmal dolgozik mely egy webes hozzáféréssel rendelkező albetétekhez tartozó tulajdonos láthatja aktuális folyószámla egyenlegét és egyéb adatait.
A törvényi előírást teljesítve a Gondos Társasház Kft tagjai OKJ jegyzékben szereplő „Társasházkezelő” szakmai végzettséggel, közgazdasági
, pénzügy számviteli képesítéssel illetve felsőfokú bérügyintézői
képesítéssel és több éves külsős cégnél szerzett kintlévőségek
tapasztalatszerzésével is rendelkezik.
Társaságunk rendelkezik szakmai felelősség biztosítással az Allianz Hungária biztosítónál.
Mint közös képviselő, a tulajdonosok érdekeinek figyelembevételével szervezzük a társasház működését.
Ennek keretében:
- Fontosnak tartjuk a számvizsgáló bizottsággal való szoros együttműködést, munkánk rendszeres ellenőrzését. Mi igyekszünk minden lehetőséget, formát (E-mailben, faxon, személyesen) biztosítani.
- Társasházkezelésünk, a közös költség kinnlevőségek behajtását és a lehetőség szerint minimális szintre való leszorítása állandó feladatként tekinti, a társasház folyamatos működésének érdekében.
-A jogszabályoknak megfelelően kezelésünkben lévő Társasházaknál szükség szerint elvégeztetjük az épületek kötelező, időszakos érintésvédelmi, villámvédelmi, tűzvédelmi berendezéseinek vizsgálatát, és elkészítettjük a minősítő okiratokat.
- Ha lehetséges a pénztári mozgásokat minimális szinten tartjuk esetleges visszaélések gyanúja miatt . Közös költséget, és bérleti díjat banki átutalással, csekk formájában tudják a lakók, illetve a tulajdonosok teljesíteni. A vállalkozók által elvégzett munkák ellenértékét, azok teljesítésének le ellenőrzését követően, szintén banki átutalással teljesítjük.
- Általános karbantartó szolgálatunk a meghibásodás bejelentését követő 24h belül megkezdi annak elhárítását. Mindehhez, csupán egy telefonhívásra, vagy e-mail küldésére van szükség.
- Az előforduló meghibásodások javítására megfelelő, több éves együttműködéssel kialakult vállalkozói szakembergárda áll rendelkezésre, akik a hiba elhárítását a bejelentéstől számított 24 órán belül megkezdik.
Amennyiben kisebb bemutatkozó írásunk elnyerte a tetszésüket úgy az esetlegesen felmerülő kérdéseivel kapcsolatban, készséggel állok rendelkezésükre.

Házland Kft.

1149 Budapest, Pósa Lajos utca 40.

(20) 539-1076
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása

Részletes ismertető
Társasházi tv. keretein belül társaságunk vállalja:
- társasházak közös képviseletét
- társasházak független műszaki felülvizsgálatát
- társasházak csak könyvelését is. (tulajdonosok felé elszámolások készítését, éves beszámoló, költségvetési javaslat törvény előírásai szerinti elkészítését)
- könyvvizsgálói, mérlegképes könyvelői felülvizsgálatot, gazdasági ellenőrzést
- társasházi jogi ügyek vitelét /fizetési felszólítás, fizetési meghagyás, behajtás stb./
- igény esetén társasházi épülettakarítást, parkgondozását, parkfenntartását

Dr. Fister Katalin

1043 Budapest

(20) 275-5513
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Budapest 3.,4., 5., 6., 7., 8., 13.,14.,15. kerületében vállalok társasház- és lakásfenntartó szövetkezet kezelését, üzemeltetését és közös képviseletét. Panel és tégla épületek kezelésében egyaránt van gyakorlatom. Jogi, pénzügyi és műszaki szakember gárdával rendelkezem. Ajánlatért keressen bizalommal!

Fülöp Veronika

1149 Budapest

(70) 609-1983
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Flatify Zrt.

1023 Budapest, Felhévízi utca 6.

mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Számunkra a bizalom, a korszerúség és nyitottság nem csupán egy elcsépelt frázis. Legfontosabb értékeink mindennapi munkánk során az átláthatóság, a korszerűség és a modern kommunikációs felületek kihasználása a 21. század igényeinek megfelelően.

Elhivatottak vagyunk korunk egyik legnagyobb kihívása, a fenntarthatóság és a környezettudatosság iránt. Olyan informatikai megoldásokat alkalmazunk munkafolyamatainkban illetve olyan online felületeket biztosítunk az általunk kezelt ingatlanok tulajdonosainak, amely a cégünk ökológiai lábnyomát számottevően minimalizálja.

10 éves ingatlankezelési, és üzemeltetési tapasztalattal a hátunk mögött, a piaci szereplők hibáit kijavítva vállaljuk társasházak közös képviseletét, valamint teljeskörű üzemeltetését, mely magában foglalja a portaszolgálatot, takarítást, gondnokságot, kertészetet, gyorsszolgálati szolgáltatást, elektromos és gépészeti karbantartási munkálatokat. Hogy miért jobb ez a háznak? Mert így egy szolgáltatóval kell szerződést kötnie, aki mivel csomagban vásárolja ezeket a szolgáltatásokat, jelentősebb nagyobb kedvezményt kap, mintha a ház külön-külön rendelné meg azokat.

Teljes átláthatóság és megkérdőjelezhetetlen szakértelem

A Flatify Zrt. olyan egyedülálló megoldásokat nyújt a Házfal Csoport Zrt. szolgáltatásainak köszönhetően, mint a közös költség bankkártyás fizetés útján történő rendezése, jogi szempontból is helytálló, elektronikus aláírással ellátott e-hiteles írásbeli közgyűlési határozathozatal, valamint teljeskörű digitális, papírmentes ügyintézés lehetősége a társasházi albetéteket illetően.
De ami még ennél is lényegesebb. A Flatify Zrt. az általa kezelt társasházakra nem egy személytelen masszaként tekint. Számunkra az egyes Lakók a legfontosabbak. Megtisztelő számunkra az, hogy életük valószínűleg legértékesebb vagyontárgyának kezelését ránk bízzák, ezért célul tűztük ki azt, hogy a bizalmukat meghálálva mi is gondoskodni tudjunk Róluk.

A Flatify Zrt. az országban egyedülálló módon az általa kezelt társasházak Lakói számára bármilyen külön költség vagy díjazás nélkül privát egészségbiztosítást és jogi assistance szolgáltatásokat nyújt. Azt gondoljuk, hogy ez a legkevesebb az irányunkban megelőlegezett bizalomért cserében.

A Flatify Zrt., az alábbi szolgáltatásokkal segíti a Társasházak napi működését, megfelelve a Társasházi Törvény rendelkezéseinek:

- Helyszíni fogadóórák és folyószámla egyeztetés,
- átlátható, naprakész, könyvelés
- közös költség befizetésének folyamatos nyilvántartása tulajdoni hányadok szerint - bevételszámlák és kiadásszámlák költség nemenként
- tartalékszámlák beleértve a befektetéseket is, biztosítási károk bevételei
- a közös költség és elszámolási eredmények banki mozgásainak elkönyvelése,
- a pontos befizetések felügyelete
- a külön tulajdonra vonatkozó közműfelhasználás havi/negyedéves/éves elszámolása, - a közüzemi díjak év közbeni áremelése esetén javaslattétel a közös költség összegének maximálisan az áremelés százalékos arányával megegyező mértékű emelésére,
- a rendkívüli fizetendők kiszámítása, fizetésére való felszólítás, megfizetésének ellenőrzése,
- a Társasházi Törvényben megszabott közgyűlések előkészítése, megtartása,
- a társasház Éves Beszámolójának, elszámolásának elkészítése,
- javaslatok a Számvizsgáló Bizottság és a Tulajdonosok felé a következő évi költségvetésre és a közös költség összegére,
- folyamatos kapcsolattartás a Számvizsgáló Bizottsággal, havi riportok rendszeres küldése, melyből az SZVB valamint a Tulajdonosok pontos és folyamatos képet kapnak a társasház helyzetéről
- rendszeres, havi, negyed évenkénti közmű-előleg és fogyasztás alapú elszámolás - hátralékkezelés (kiemelten kezelendő a gyakorlati tapasztalatok alapján)
- pénzügyi tervkészítés, kiadások és bevételek évközi követése,
- SZMSZ írás, felülvizsgálat
- szolgáltatások beszerzése, versenyeztetés

Szabóné Magó Mariann E.V.

1121 Budapest, Alkotás utca 15.

(30) 431-8388
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Főbb szolgáltatásaink:
- Lakó- nem lakóépületek, ingatlanok kezelése
- Lakó- nem lakóépületek, ingatlanok üzemeltetése
Lakó- és nem lakóépületek, ingatlanok kezelése:
- Alapdokumentumok (Alapító Okirat, SZMSZ, házirend), törvényi megfeleltetése, aktualizálása
- Társasház gazdasági átvilágítása, fölösleges költségek megszüntetése, kiadások racionalizálása (pl: biztosítás, szolgáltatások versenyeztetése)
- Lehetséges bevételi források keresése, menedzselése
- Hasznosítási terv, költségvetés készítése
- Könyvelés (mely tartalmazza a mérleg elkészítését, külön díj fizetése nélkül)
- Egyenlegközlő küldése minden tulajdonos számára, papír alapon (igény szerint)
- Webes felületen tulajdonosok számára lekérdezhető egyenlegek, alapdokumentumokhoz való hozzáférés (Alapító Okirat, SZMSZ, közgyűlési jegyzőkönyvek)
- Számvizsgáló Bizottság tagjainak online felületen hozzáférés könyvelési kimutatásokhoz, bankszámlakivonatokhoz, jegyzőkönyvekhez, határozatok könyvéhez
- Igényekhez igazított irodai ügyrend, ezen túlmenően online vagy telefonos rendelkezésre állás, igény szerint fogadóóra szervezése, megtartása a helyszínen
- 0-24 órás műszaki telefonos ügyelet biztosítása
- Műszaki munkálatok (felújítás, javítás, beruházás) menedzselése: megfelelő kivitelező megkeresése, versenyeztetése, szerződéskötés, szükség esetén műszaki ellenőr bevonása (külön díjazás), kivitelezés folyamatos ellenőrzése, elkészült munka műszaki átvétele, pénzügyi rendezése, garanciális és szavatossági jogok érvényesítése
- Pályázatok folyamatos figyelése, pályázati anyagok elkészítése, menedzselése
- Biztosítási ügyek menedzselése, biztosítók termékeinek versenyeztetése, biztosítások megkötése
- Kintlévőség kezelése a törvény által előírtak szerint, szükség esetén ügyvéd bevonásával (külön díj ellenében) is
- Számvizsgáló Bizottság havonta történő tájékoztatása a folyamatban lévő műszaki munkálatokról, az aktuális társasházi egyenlegekről

Lakó- és nem lakóépületek, ingatlanok üzemeltetése:
- Műszaki-, Üzemeltetési Feladat Ütemterv készítése
- Takarítási-, őrzési-, gondnoki-, kertészeti szolgáltatások biztosítása
- Időszakos karbantartások megszervezése, felügyelete (igény szerint karbantartásokért felelős személyek, cégek felkutatása, versenyeztetése)
- Törvényi- jogszabályi előírásoknak való megfeleltetés (pl: tűz-, villám-, érintésvédelmi felülvizsgálatok megszervezése, ellenőrzés során esetlegesen feltárt hiányosságok, szabálytalanságok megszüntetésének menedzselése)
- Javítások, felújítások menedzselése, azonnali beavatkozást igénylő hibák mielőbbi elhárítása
- Javító gyorsszolgálati háttér biztosítása, igény esetén karbantartási szerződés kötése, a javítások ütemezésének meghatározása, betartatása

keresés pontosítása