Free cookie consent management tool by TermsFeed Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást?

Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást?

keresés pontosítása

NDM Kft.

2030 Érd, Fenyőfa utca 69.

(70) 405-7717
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
A Tulajdonosok közös érdekeit képviseljük!

Munkánk során teljes mértékben a Tulajdonosok egészét és a lakóközösség érdekeit képviseljük. Tevékenységünket a Társasházi törvény, a Társasházi Alapító Okirat és a Szervezeti és Működési Szabályzatban foglaltaknak megfelelően végezzük.

Kiemelet fontosságú számunkra, hogy az egyes Társasházakat a „Jó gazda” gondosságával kezeljük, ezáltal biztosítva, hogy a Társasház pénzügyei rendben legyenek és optimális költségek mellett megfelelő biztonsági tartalékot tudjanak képezni.

Folyamatosan keressük és ki is használjuk a pályázati lehetőségeket, melyek által a Társasházak műszaki állapotának fenntartása és az állagmegóvás sokkal egyszerűbbé válik.

Eriser Kft.

1053 Budapest, Királyi Pál utca 10.

Válasszon minket, nem fog csalódni!

(1) 266-2648, (70) 601-0547
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Rég múltú, 20 éves szakmai gyakorlattal közös képviseleti cég vállalja társasházak kezelését, teljes körű üzemeltetését. A cég rendelkezik házkezelési, jogi, könyvelési, műszaki háttérrel.
Irodánk a Belváros szívében található ( Kálvin tér és Ferencziek tere között található ), jól megközelíthető a 3-as, a 4-es metróval, a 47-es villamossal és a 15-ös busszal. Irodánkban hétfőn, szerdán és pénteken fogadóórát tartunk.

Cégünk fő feladata, hogy minél magasabb szintű szolgáltatást nyújtson az ügyfeleik számára a hagyományos közös képviseleti feladatok tekintetében. Karbantartói hátteret az általunk szervezett és foglalkoztatott jól bevált vállalkozókkal, cégekkel tudjuk biztosítani megfelelő árképzéssel. Évek alatt sikerült kialakítani egy úgynevezett gyorsszolgálatot, így a hibák kijavítását a legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül, megoldjuk és biztosítjuk az éjszakai ügyeletet is rendkívüli meghibásodások esetében.

Elveink, hogy a társasházakat úgy üzemeltessük, hogy a tulajdonosokat anyagilag a legkisebb mértékben terheljük, ezért figyelemmel kísérjük mindazokat a lehetőségeket, amikor a társasházak részbeni felújításával összefüggésben pályázati pénzeket lehet igénybe venni. Hangsúlyt fektetünk bevételi lehetőségek figyelemmel kísérése ( pld. reklámtáblák utáni bérleti díj, közös tulajdon bérbeadása stn. ), illetve évente felülvizsgáltatjuk a biztosításokat is az esetleges díj csökkentés érdekében. Társasházukban felmerülő problémákat folyamatosan menedzseljük, fontos számunkra, hogy eredményes gazdálkodást tudjunk megteremteni és a társasházakat a lehető legkedvezőbb költéséggel működtessük.

A társasházban szükséges felújítási munkák elvégzésére az értékhatártól függően ( Megbízási Szerződésünk szerint 50 ezer forintig korlátlan megrendelés a képviselet részéről, 51 ezer forinttól 250 ezer forintig közös képviselet és Számvizsgáló Bizottsággal - későbbiekben Sz.B. - együtt rendelhet meg munkát, afelett közgyűlési döntés szükséges ) rendelünk meg munkát.

A 250 ezer forint értékhatárt meghaladó munkákat minden esetben versenyeztetnénk úgy, hogy előzetesen a műszaki vezető elkészíti az árazatlan költségvetést, és azt továbbítjuk vállalkozók felé, majd a beérkezett költségvetéseket a közgyűlési meghívóval együtt a tulajdonostársak részére döntéshozatal végett megküldjük. Természetesen a vállalkozók személyének kiválasztásánál ugyancsak támaszkodunk a Sz.B. véleményére, javaslatára.

A banki aláírások kettős aláírással történnek, első helyi aláíró a képviselet részéről az ügyvezető, valamint helyettese, másodhelyi aláíró az Sz.B. tagjai külön-külön. Arra mindenképpen törekszünk, hogy a másodhelyi aláírás mindig ugyan azon személyhez kerüljön és emellett nyilvántartást is vezetünk részükre, hogy lássák ( esetleges szabadságolás esetén ) ki mikor és mit írt alá.

Ügyviteli munkánkat speciális számítógépes program teszi lehető. Itt jegyezném meg, hogy az általunk évekkel ezelőtt letesztelt programmal már több közös képviseleti cég is dolgozik. Biztosítjuk a folyamatos online rálátást a könyvelésre, megkönnyítve ezzel az Önök munkáját és idejét. A program szerinti táblázat igen szemléletesen biztosítja az átláthatóságot, akár az egyéni ellenőrzés, akár az Sz.B. részére biztosított ellenőrzés céljából.

Amikor Önök arról döntenek, a közös képviselői feladatok ellátásával kit bíznak meg, javasoljuk figyelembe venni, hogy a feladatok ellátásával szakmai képesítéssel rendelkező és regisztrált cég, vagy vállalkozó végezheti felelősséggel társasházuk kezelését.

Cégünk törvényben előírt regisztráció száma: IC0008
A társasház kezelése során fontosnak tartjuk a Tulajdonostársakkal és az Sz.B-vel történő korrekt és folyamatos együttműködést. A társasházakban az Sz.B. igen jelentős és fontos tisztséget tölt be, mert személyükön keresztül is információt kapnak a társasház gazdálkodását tekintve. Cégünk a társasház könyvelésére, gazdálkodására online teljes rálátást biztosít az Sz.B. részére. Cégünk rugalmas a tekintetben, hogy a társasház dokumentációit eljuttatja az érintett Sz.B.elnök részére, hogy otthon kényelmes keretek között áttekinthessék és ellenőrizhessék a papíralapú iratanyagokat, könyvelést, banki kivonatokat. Biztosítjuk azt is, hogy a társasház iratanyagaiba bármelyik tulajdonostárs is betekinthessen, hogy közvetlen tájékoztatást kaphasson a társasház működését illetően.
Irodánk nagy gondot fordít a közös költéség folyamatos befizetésének ellenőrzésére, hátralékok behajtására. Minden esetben a közös költség hátralék behajtásával összefüggő költségeket az érintett adós tulajdonostársra terheljük, mely az eddigi gyakorlat szerint a tulajdonosokra terhelt többlet költség hátralékkal együtt kifizetésre kerül.

Röviden vázolom a vállalt közös képviseleti alaptevékenységünk főbb feladatait.

Műszaki háttérbe tartozó feladatok :
• tulajdonostársak által bejelentett hibák legrövidebb időn - 24 órán - belüli megszüntetése, azok átvétele,a nagyobb munkálatok (igény szerint )Önökkel együtt történő ellenőrzése, átvétele,
• árazatlan költségvetések készítése vállalkozók pályázatásával összefüggésben,
• a társasház tulajdonosai által, illetve az Sz.M.Sz-ben meghatározott értékhatártól
• függően munkák megrendelése, költségvetések bekérése, s azok közül a Számvizsgáló Bizottsággal
• együttesen, vagy közgyűlésen a legmegfelelőbb ajánlat kiválasztása
• a ház állagának folyamatos figyelemmel kisérése stb.
• társasház főmérőinek rendszeres ellenőrzése, leolvasott adatok rögzítése
• a tevékenység végzéséhez kapcsolódó szerződések formái, az építésügyi, a földhivatali eljárások rendje, az ingatlan jellemzői, az épület felszereltsége megállapításának módja, az épület, a közös tulajdonú területek, helyiségek jellemzőit meghatározni (településen belüli elhelyezkedés, műszaki állapot), a társasház működési bevételeit és kiadásait számba venni, meghatározni, az éves költségvetési javaslatot és az előző évi beszámolót elkészíteni, a működés javítását szolgáló, illetőleg a felújításra vonatkozó javaslatokat kidolgozni.
• Az üzemeltetési feladatokat folyamatosan ellátni, karbantartási munkákat számba venni, bonyolítani.
• az épületüzemeltetési, karbantartási, felújítási munkái tervezésének és a megvalósításának gyakorlata,

Kezelési, adminisztrációs és könyvelési faladatok:

• Háztakarító, házfelügyelő, karbantartók, fűtő, gondnok folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozói szerződések megkötése (Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve),
• adminisztrációs feladatok ( levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb. ) folyamatos ellátása,
• a társasház csekkszámlájának vezetése számlavezető banknál,
• a tulajdonosok befizetéseinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása megállapodás , illetve az Sz.M.Sz-ben rögzítettek szerint,
• víz-csatorna, szemétszállítási díj, átalánydíjak, valamint elektromos áram díjak folyamatos kiegyenlítése utalással (pénztárt, ha nem muszáj nem tartunk ),
• a tulajdonostársak egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás ( egyéni, összesített ) elkészítése,
• lehetőség van arra, hogy az ügyfelek a saját elszámolásaikat e-mailen is megtekinthetik
• Számvizsgáló Bizottsággal történő havi egyeztetés, előzetesen e-mailen történő jelentés megküldése
• az éves elszámolás, következő évi költségterv előkészítése a közgyűlést megelőzően a társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve,
• Szervezeti és Működési Szabályzat megalkotásában való részvétel, külön díjazás ellenében,
• Felújítási pályázatok térítésmentes előkészítése
• Közös költség tartozókkal szemben közgyűlési felhatalmazás, vagy Sz.M.Sz-ben történő felhatalmazás alapján a szükséges jogi lépések megtétele ( jelzálog, fizetésmeghagyás ), írásos szavazás előkészítés
• Társasházi tulajdonosok Internetes honlapon is lekérdezhetik egyenlegüket, havonta ellenőrizhetik befizetéseiket

Társasházi Polgár társasházkezelő

1134 Budapest

(30) 396-0303
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházi Polgár, társasházkezelés, közös képviselet, könyvelés, pályázatírás, tanácsadás, tulajdonosi és számvizsgáló bizottsági érdekképviselet. Keressen bizalommal a honlapunkon keresztül is a kapcsolat menüben.

Gondozlak Társasházkezelés

1028 Budapest, Síp u. 7.

(20) 292-7444
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Budapest területén vállalok közös képviseletet. Célom a Társasházaim fejlődésének elősegítése, ésszerű javaslatok pontos, részletekbe menő kidolgozásával és bemutatásával a Tulajdonosok előtt. Mindenki számára érthető anyagok összeállításával tárom a Társasház elé a működés lényegi részeit, táblázatokon keresztül vázolom az üzemeltetés ütemét.A társasházaim biztonságos működésénél segítségemre van egy szakértőkből és szakemberekből álló csapat (szakmérnökök, könyvelő, ügyvéd, víz- gáz-villanyszerelő, kőműves, stb.)

HMG Censor Kft.

1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 180.

(30) 911-4097
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Cégünk budapesti és Pest megyei lakóparkok, társasházak kezelésével, közös-képviseletével, ingatlankezeléssel, ezen felül lakóparkok, társasházak és irodaházak takarításával, gondnokságával és kertgondozásával foglalkozik. Fő célunk magas szintű szolgáltatás nyújtása, amellyel megpróbáljuk kiküszöbölni az e piacokon tapasztalható hiányosságokat. Honlapunkon ezen szolgáltatásainkról részletes tájékoztatást talál, továbbá hasznos információkkal szolgálunk a társasházak lakóközössége számára. Bármi kérdése, észrevétele van, forduljon hozzánk bizalommal!

Flatify Zrt.

1023 Budapest, Felhévízi utca 6.

mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Számunkra a bizalom, a korszerúség és nyitottság nem csupán egy elcsépelt frázis. Legfontosabb értékeink mindennapi munkánk során az átláthatóság, a korszerűség és a modern kommunikációs felületek kihasználása a 21. század igényeinek megfelelően.

Elhivatottak vagyunk korunk egyik legnagyobb kihívása, a fenntarthatóság és a környezettudatosság iránt. Olyan informatikai megoldásokat alkalmazunk munkafolyamatainkban illetve olyan online felületeket biztosítunk az általunk kezelt ingatlanok tulajdonosainak, amely a cégünk ökológiai lábnyomát számottevően minimalizálja.

10 éves ingatlankezelési, és üzemeltetési tapasztalattal a hátunk mögött, a piaci szereplők hibáit kijavítva vállaljuk társasházak közös képviseletét, valamint teljeskörű üzemeltetését, mely magában foglalja a portaszolgálatot, takarítást, gondnokságot, kertészetet, gyorsszolgálati szolgáltatást, elektromos és gépészeti karbantartási munkálatokat. Hogy miért jobb ez a háznak? Mert így egy szolgáltatóval kell szerződést kötnie, aki mivel csomagban vásárolja ezeket a szolgáltatásokat, jelentősebb nagyobb kedvezményt kap, mintha a ház külön-külön rendelné meg azokat.

Teljes átláthatóság és megkérdőjelezhetetlen szakértelem

A Flatify Zrt. olyan egyedülálló megoldásokat nyújt a Házfal Csoport Zrt. szolgáltatásainak köszönhetően, mint a közös költség bankkártyás fizetés útján történő rendezése, jogi szempontból is helytálló, elektronikus aláírással ellátott e-hiteles írásbeli közgyűlési határozathozatal, valamint teljeskörű digitális, papírmentes ügyintézés lehetősége a társasházi albetéteket illetően.
De ami még ennél is lényegesebb. A Flatify Zrt. az általa kezelt társasházakra nem egy személytelen masszaként tekint. Számunkra az egyes Lakók a legfontosabbak. Megtisztelő számunkra az, hogy életük valószínűleg legértékesebb vagyontárgyának kezelését ránk bízzák, ezért célul tűztük ki azt, hogy a bizalmukat meghálálva mi is gondoskodni tudjunk Róluk.

A Flatify Zrt. az országban egyedülálló módon az általa kezelt társasházak Lakói számára bármilyen külön költség vagy díjazás nélkül privát egészségbiztosítást és jogi assistance szolgáltatásokat nyújt. Azt gondoljuk, hogy ez a legkevesebb az irányunkban megelőlegezett bizalomért cserében.

A Flatify Zrt., az alábbi szolgáltatásokkal segíti a Társasházak napi működését, megfelelve a Társasházi Törvény rendelkezéseinek:

- Helyszíni fogadóórák és folyószámla egyeztetés,
- átlátható, naprakész, könyvelés
- közös költség befizetésének folyamatos nyilvántartása tulajdoni hányadok szerint - bevételszámlák és kiadásszámlák költség nemenként
- tartalékszámlák beleértve a befektetéseket is, biztosítási károk bevételei
- a közös költség és elszámolási eredmények banki mozgásainak elkönyvelése,
- a pontos befizetések felügyelete
- a külön tulajdonra vonatkozó közműfelhasználás havi/negyedéves/éves elszámolása, - a közüzemi díjak év közbeni áremelése esetén javaslattétel a közös költség összegének maximálisan az áremelés százalékos arányával megegyező mértékű emelésére,
- a rendkívüli fizetendők kiszámítása, fizetésére való felszólítás, megfizetésének ellenőrzése,
- a Társasházi Törvényben megszabott közgyűlések előkészítése, megtartása,
- a társasház Éves Beszámolójának, elszámolásának elkészítése,
- javaslatok a Számvizsgáló Bizottság és a Tulajdonosok felé a következő évi költségvetésre és a közös költség összegére,
- folyamatos kapcsolattartás a Számvizsgáló Bizottsággal, havi riportok rendszeres küldése, melyből az SZVB valamint a Tulajdonosok pontos és folyamatos képet kapnak a társasház helyzetéről
- rendszeres, havi, negyed évenkénti közmű-előleg és fogyasztás alapú elszámolás - hátralékkezelés (kiemelten kezelendő a gyakorlati tapasztalatok alapján)
- pénzügyi tervkészítés, kiadások és bevételek évközi követése,
- SZMSZ írás, felülvizsgálat
- szolgáltatások beszerzése, versenyeztetés

Dobai Aliz

1081 Budapest, Népszínház u. 22.

(20) 448-8225
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Kiss Krisztina

1036 Budapest, Bécsi út

(30) 439-2124
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Kiss Krisztina Közös Képviselő és Társasházkezelő vagyok, Államilag Elismert OKJ-s Szakképesítéssel rendelkezem. Kezeltem már több problémás társasházat, sikerrel. Közös képviselőként azt vallom, hogy ami az egyik tulajdonosnak jár az mindegyiknek jár. Csapatom tagjai - könyvelő, jogász, szakági - víz,gáz, fűtés, villany és kaputelefon - minősített szerelők saját területükön kimagasló szakmai tudással és a minőség iránti elkötelezettségükkel kiváló szolgáltatást nyújtanak korrekt áron. Csapatunk gondoskodik arról, hogy a leggyorsabban és a leghatékonyabb megoldják az Ön problémáit. Elődleges célunk az Ön elégedettsége. Vegye igénybe szakértelmünket, keressen meg bennünket akár telefonon, vagy írjon nekünk e-mailt.

Kvarner Házkezelés

1094 Budapest, Viola utca 13-15. Fsz. 1.

(70) 272-3855
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
13 érv mellettünk:
- Több mint 10 éves tapasztalat a házkezelés, üzemeltetés területén.
- A referenciáink között található társasházakkal már hosszú évek óta együtt dolgozunk, a legrégebbi házunkat 1991 óta kezeljük, ők ennyi idő után is bíznak bennünk.
- Nagyon jó infrastruktúrával rendelkezünk: modern, újonnan kialakított és technikailag jól felszerelt irodánkban 4 munkatársunk dolgozik a társasházak zökkenőmentes működésért.
- Nálunk a házakhoz tartozó különböző hivatalos dokumentációk iktatva és rendszerezve vannak több évre visszamenőleg, minden egyes papírlap a helyén van, és kérésre azonnal elővehető. Ezeket saját irattárunkban rendszerezzük és őrizzük.
- Nagy tapasztalatunk van újonnan alakult társasházak kezelésében, ami sokkal nagyobb szakértelmet és tapasztalatot kíván, mint egy jól bejáratot, régi társasház tovább működtetése.
- 24 órás mobil-elérhetőség rendelkezünk a sürgős hibák elhárítása, kijavítása érdekében! Mi azonnal intézkedünk, és éjjel-nappal elérhetőek vagyunk!
- Internetes oldalunkon, új Ügyfélkapu szolgáltatásunk keretében 0-24 óráig ügyfeleink lekérdezhetik közös költség egyenlegüket, így naprakész és megbízható információt kaphatnak.
- Nagyon jó kapcsolati tőkével rendelkezünk: az évek során nagyon jó munkakapcsolatot építettünk ki minden olyan céggel és szakemberrel, akik szükség esetén azonnal nekilátnak egy-egy sürgősebb hibaelhárításnak, és nem kell rájuk 2-3 vagy akár több napot várni.
- Mi kizárólag számlát adó cégekkel dolgozunk, ill. bízunk meg bármilyen munkával, nálunk nincsenek zsebből fizetett tételek, amivel később nem lehet elszámolni, és amit nem tudunk igazolni a társasház felé. Maximálisan betartjuk a pénzügyi fegyelmet és az ide vonatkozó jogszabályokat, mivel kizárólag hosszú távon gondolkozunk.
- Ügyfeleinket bejelentés nélkül, megfelelő és kényelmes körülmények között tudjuk fogadni irodánkban minden hétköznap 8-16 óráig. (pénteken 14 óráig)
- Vállalatunk 10 millió Ft értékű felelősségbiztosítással rendelkezik a Generali Biztosítónál.
- Cégünk a működéshez szükséges megfelelő vagyoni fedezettel rendelkezik, a velünk szerződő társasházak biztos kezekben vannak, mert tudják, hogy nem egy kiürített, bármikor felszámolható és gyorsan eltűnő céggel van dolguk.
- A fenti ok miatt újonnan induló társasházak esetén meg tudjuk előlegezni a költségeket, így belátható időn belül és gyorsan meg tud alakulni a társasház.

ASZTOR Társasházkezelő Kft.

1137 Budapest, Pozsonyi út 26.

(70) 214 2408
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Végh Hajnalka

1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 88/c

(70) 371-4015
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Budapest, Érd, Diósd, Martonvásár településeken vállalunk társasházkezelést.
Küldetésünk, hogy olyan költséghatékony módszerekkel, kézzel fogható megtakarításokhoz és ezáltal felújításokhoz juttassuk a kezelt Társasházat és tulajdonosait, hogy valóban azt érezzék, biztos kezekben van az ingatlanuk és kezelésünk által értékálló. Nem sablonok alapján szolgáltatunk, hanem személyre szabott konstrukciókat kínálunk.
Pl: Figyelembe vesszük a ház költségvetését, anyagi helyzetét és az alapján alakítjuk az árainkat.

Szabóné Magó Mariann E.V.

1121 Budapest, Alkotás utca 15.

(30) 431-8388
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Főbb szolgáltatásaink:
- Lakó- nem lakóépületek, ingatlanok kezelése
- Lakó- nem lakóépületek, ingatlanok üzemeltetése
Lakó- és nem lakóépületek, ingatlanok kezelése:
- Alapdokumentumok (Alapító Okirat, SZMSZ, házirend), törvényi megfeleltetése, aktualizálása
- Társasház gazdasági átvilágítása, fölösleges költségek megszüntetése, kiadások racionalizálása (pl: biztosítás, szolgáltatások versenyeztetése)
- Lehetséges bevételi források keresése, menedzselése
- Hasznosítási terv, költségvetés készítése
- Könyvelés (mely tartalmazza a mérleg elkészítését, külön díj fizetése nélkül)
- Egyenlegközlő küldése minden tulajdonos számára, papír alapon (igény szerint)
- Webes felületen tulajdonosok számára lekérdezhető egyenlegek, alapdokumentumokhoz való hozzáférés (Alapító Okirat, SZMSZ, közgyűlési jegyzőkönyvek)
- Számvizsgáló Bizottság tagjainak online felületen hozzáférés könyvelési kimutatásokhoz, bankszámlakivonatokhoz, jegyzőkönyvekhez, határozatok könyvéhez
- Igényekhez igazított irodai ügyrend, ezen túlmenően online vagy telefonos rendelkezésre állás, igény szerint fogadóóra szervezése, megtartása a helyszínen
- 0-24 órás műszaki telefonos ügyelet biztosítása
- Műszaki munkálatok (felújítás, javítás, beruházás) menedzselése: megfelelő kivitelező megkeresése, versenyeztetése, szerződéskötés, szükség esetén műszaki ellenőr bevonása (külön díjazás), kivitelezés folyamatos ellenőrzése, elkészült munka műszaki átvétele, pénzügyi rendezése, garanciális és szavatossági jogok érvényesítése
- Pályázatok folyamatos figyelése, pályázati anyagok elkészítése, menedzselése
- Biztosítási ügyek menedzselése, biztosítók termékeinek versenyeztetése, biztosítások megkötése
- Kintlévőség kezelése a törvény által előírtak szerint, szükség esetén ügyvéd bevonásával (külön díj ellenében) is
- Számvizsgáló Bizottság havonta történő tájékoztatása a folyamatban lévő műszaki munkálatokról, az aktuális társasházi egyenlegekről

Lakó- és nem lakóépületek, ingatlanok üzemeltetése:
- Műszaki-, Üzemeltetési Feladat Ütemterv készítése
- Takarítási-, őrzési-, gondnoki-, kertészeti szolgáltatások biztosítása
- Időszakos karbantartások megszervezése, felügyelete (igény szerint karbantartásokért felelős személyek, cégek felkutatása, versenyeztetése)
- Törvényi- jogszabályi előírásoknak való megfeleltetés (pl: tűz-, villám-, érintésvédelmi felülvizsgálatok megszervezése, ellenőrzés során esetlegesen feltárt hiányosságok, szabálytalanságok megszüntetésének menedzselése)
- Javítások, felújítások menedzselése, azonnali beavatkozást igénylő hibák mielőbbi elhárítása
- Javító gyorsszolgálati háttér biztosítása, igény esetén karbantartási szerződés kötése, a javítások ütemezésének meghatározása, betartatása

Sass Anett

1155 Budapest, Mézeskalács tér 2. 1/4.

(70) 347-8078
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházkezelés regisztrált könyvelőként.

Hamvas Imre

1202 Budapest, Bácska tér

(20) 495-2170
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Fő célkitűzésünk a megbízható, takarékos gazdálkodás.
Működési célterületünk Budapesten található társasházak kezelése.

Úgy képviseljük társasházukat, mintha a sajátunk lenne.

A törvényileg kötelező vizsgálatokat megfelelő szakemberekkel elvégeztetjük, melyhez jól képzett szakembergárdával állunk kapcsolatban.
Rendszeres végezzük a műszaki bejárásokat, így az esetleges problémák idejekorán kiderülnek és jól tervezhetővé válik a kezelésük.
Rövid és hosszú távú üzemeltetési tervet készítünk a ház műszaki állapotának megfelelően.
Ahol tudunk költségcsökkentést javaslunk.
Precíz naprakész könyveléssel biztosítjuk, hogy követhető legyen a ház likviditása.
Feladatunk a Naplófőkönyv vezetése, a pénztár és a társasházi bankszámla kezelése, a szükséges analitikákkal együtt, az adóbevallások elkészítése és beadása, a költségvetések teljesüléséről történő rendszeres beszámolás
A hátralékkezelésre oda figyelünk, megpróbálunk megoldást találni a hátralékosoknak.
A ház anyagi érdekeit képviseljük, az aktuális pályázati lehetőségeket kihasználjuk.
Amennyiben megbízást kapunk rá, elkészítjük a társasház működésére vonatkozó szabályzatokat (Szervezeti és Működési Szabályzat, Házirend) biztosítva ezzel a kulturált egymás mellett élés körülményeit.
A lakóközösség határozatait dokumentáljuk és végrehajtásukról gondoskodunk.

Jogi háttér támogatással rendelkezünk.

Mátyásy György

1118 Budapest, Brezno köz 6.

(20) 444-0938
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Kizárólag Bel-Budán vállalunk társasházkezelést, közös képviselői munkavégzést, nagy tapasztalattal, megfelelő szakember háttérrel és feddhetetlen erkölccsel.

Xenon.Spot Bt.

1126 Budapest, Istenhegyi út 11/c. Határőr úti bejárat

(30) 990-7694
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társaságunk több, mint 10 éve képvisel lakóközösségeket, elsősorban Budán. Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk megbízható szakemberek együttműködésével - közös képviselet, üzemeltetés, karbantartás, könyvelés, jogi képviselet elérhető közelségben.

Schumann Management Kft.

1142 Budapest, Kassai tér 19.

(70) 314-7711
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházak családi hangulatú és tulajdonosi szemléletű kezelése. A közös költséget a Tulajdonosok határozzák meg.
Pályázatok és külső bevételek megteremtése a bérlemények és reklámfelület értékesítésével.
A közös képviselő feladata: A törvényben előírtak szerint.

Fodor Attila

7960 Sellye

(20) 268-7719
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
20 év tapasztalat teljeskörű szolgáltatás

Mega Menedzser Kft.

1155 Budapest, Mézeskalács tér 8. fszt. 2.

(20) 381-8085
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
A MEGA MENEDZSER Kft. alapító tagjai több éves társasházkezelői, ingatlankezelői, közös képviseleti gyakorlattal, és a törvényben meghatározott társasház-és ingatlankezelői szakképesítéssel rendelkeznek. A közös vállalkozás indítása során kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a társasházkezeléssel kapcsolatos teljes körű, megbízható szolgáltatást tudjunk nyújtani partnereinknek.

Az általunk kezelt társasházak pénzügyi helyzete kiegyensúlyozott és áttekinthető, ezáltal tervezhető környezetet teremtünk a szükséges fenntartási és beruházási feladatok végrehajtásához, a társasház működtetéséhez. Szerződésben garantált árainkkal, kimagasló szolgáltatást biztosítunk mostani és leendő partnereinknek is!

NAGRO BT

1125 Budapest, Istenhegyi u. 49.

(20) 940-6622
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasház kezelést, közös képviseletet vállalunk megbízhatóan olcsón referenciával Budán 11 és 12 kerületi székhellyel .

keresés pontosítása