Free cookie consent management tool by TermsFeed Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást?

Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást?

keresés pontosítása

Eriser Kft.

1053 Budapest, Királyi Pál utca 10.

Válasszon minket, nem fog csalódni!

(1) 266-2648, (70) 601-0547
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Rég múltú, 20 éves szakmai gyakorlattal közös képviseleti cég vállalja társasházak kezelését, teljes körű üzemeltetését. A cég rendelkezik házkezelési, jogi, könyvelési, műszaki háttérrel.
Irodánk a Belváros szívében található ( Kálvin tér és Ferencziek tere között található ), jól megközelíthető a 3-as, a 4-es metróval, a 47-es villamossal és a 15-ös busszal. Irodánkban hétfőn, szerdán és pénteken fogadóórát tartunk.

Cégünk fő feladata, hogy minél magasabb szintű szolgáltatást nyújtson az ügyfeleik számára a hagyományos közös képviseleti feladatok tekintetében. Karbantartói hátteret az általunk szervezett és foglalkoztatott jól bevált vállalkozókkal, cégekkel tudjuk biztosítani megfelelő árképzéssel. Évek alatt sikerült kialakítani egy úgynevezett gyorsszolgálatot, így a hibák kijavítását a legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül, megoldjuk és biztosítjuk az éjszakai ügyeletet is rendkívüli meghibásodások esetében.

Elveink, hogy a társasházakat úgy üzemeltessük, hogy a tulajdonosokat anyagilag a legkisebb mértékben terheljük, ezért figyelemmel kísérjük mindazokat a lehetőségeket, amikor a társasházak részbeni felújításával összefüggésben pályázati pénzeket lehet igénybe venni. Hangsúlyt fektetünk bevételi lehetőségek figyelemmel kísérése ( pld. reklámtáblák utáni bérleti díj, közös tulajdon bérbeadása stn. ), illetve évente felülvizsgáltatjuk a biztosításokat is az esetleges díj csökkentés érdekében. Társasházukban felmerülő problémákat folyamatosan menedzseljük, fontos számunkra, hogy eredményes gazdálkodást tudjunk megteremteni és a társasházakat a lehető legkedvezőbb költéséggel működtessük.

A társasházban szükséges felújítási munkák elvégzésére az értékhatártól függően ( Megbízási Szerződésünk szerint 50 ezer forintig korlátlan megrendelés a képviselet részéről, 51 ezer forinttól 250 ezer forintig közös képviselet és Számvizsgáló Bizottsággal - későbbiekben Sz.B. - együtt rendelhet meg munkát, afelett közgyűlési döntés szükséges ) rendelünk meg munkát.

A 250 ezer forint értékhatárt meghaladó munkákat minden esetben versenyeztetnénk úgy, hogy előzetesen a műszaki vezető elkészíti az árazatlan költségvetést, és azt továbbítjuk vállalkozók felé, majd a beérkezett költségvetéseket a közgyűlési meghívóval együtt a tulajdonostársak részére döntéshozatal végett megküldjük. Természetesen a vállalkozók személyének kiválasztásánál ugyancsak támaszkodunk a Sz.B. véleményére, javaslatára.

A banki aláírások kettős aláírással történnek, első helyi aláíró a képviselet részéről az ügyvezető, valamint helyettese, másodhelyi aláíró az Sz.B. tagjai külön-külön. Arra mindenképpen törekszünk, hogy a másodhelyi aláírás mindig ugyan azon személyhez kerüljön és emellett nyilvántartást is vezetünk részükre, hogy lássák ( esetleges szabadságolás esetén ) ki mikor és mit írt alá.

Ügyviteli munkánkat speciális számítógépes program teszi lehető. Itt jegyezném meg, hogy az általunk évekkel ezelőtt letesztelt programmal már több közös képviseleti cég is dolgozik. Biztosítjuk a folyamatos online rálátást a könyvelésre, megkönnyítve ezzel az Önök munkáját és idejét. A program szerinti táblázat igen szemléletesen biztosítja az átláthatóságot, akár az egyéni ellenőrzés, akár az Sz.B. részére biztosított ellenőrzés céljából.

Amikor Önök arról döntenek, a közös képviselői feladatok ellátásával kit bíznak meg, javasoljuk figyelembe venni, hogy a feladatok ellátásával szakmai képesítéssel rendelkező és regisztrált cég, vagy vállalkozó végezheti felelősséggel társasházuk kezelését.

Cégünk törvényben előírt regisztráció száma: IC0008
A társasház kezelése során fontosnak tartjuk a Tulajdonostársakkal és az Sz.B-vel történő korrekt és folyamatos együttműködést. A társasházakban az Sz.B. igen jelentős és fontos tisztséget tölt be, mert személyükön keresztül is információt kapnak a társasház gazdálkodását tekintve. Cégünk a társasház könyvelésére, gazdálkodására online teljes rálátást biztosít az Sz.B. részére. Cégünk rugalmas a tekintetben, hogy a társasház dokumentációit eljuttatja az érintett Sz.B.elnök részére, hogy otthon kényelmes keretek között áttekinthessék és ellenőrizhessék a papíralapú iratanyagokat, könyvelést, banki kivonatokat. Biztosítjuk azt is, hogy a társasház iratanyagaiba bármelyik tulajdonostárs is betekinthessen, hogy közvetlen tájékoztatást kaphasson a társasház működését illetően.
Irodánk nagy gondot fordít a közös költéség folyamatos befizetésének ellenőrzésére, hátralékok behajtására. Minden esetben a közös költség hátralék behajtásával összefüggő költségeket az érintett adós tulajdonostársra terheljük, mely az eddigi gyakorlat szerint a tulajdonosokra terhelt többlet költség hátralékkal együtt kifizetésre kerül.

Röviden vázolom a vállalt közös képviseleti alaptevékenységünk főbb feladatait.

Műszaki háttérbe tartozó feladatok :
• tulajdonostársak által bejelentett hibák legrövidebb időn - 24 órán - belüli megszüntetése, azok átvétele,a nagyobb munkálatok (igény szerint )Önökkel együtt történő ellenőrzése, átvétele,
• árazatlan költségvetések készítése vállalkozók pályázatásával összefüggésben,
• a társasház tulajdonosai által, illetve az Sz.M.Sz-ben meghatározott értékhatártól
• függően munkák megrendelése, költségvetések bekérése, s azok közül a Számvizsgáló Bizottsággal
• együttesen, vagy közgyűlésen a legmegfelelőbb ajánlat kiválasztása
• a ház állagának folyamatos figyelemmel kisérése stb.
• társasház főmérőinek rendszeres ellenőrzése, leolvasott adatok rögzítése
• a tevékenység végzéséhez kapcsolódó szerződések formái, az építésügyi, a földhivatali eljárások rendje, az ingatlan jellemzői, az épület felszereltsége megállapításának módja, az épület, a közös tulajdonú területek, helyiségek jellemzőit meghatározni (településen belüli elhelyezkedés, műszaki állapot), a társasház működési bevételeit és kiadásait számba venni, meghatározni, az éves költségvetési javaslatot és az előző évi beszámolót elkészíteni, a működés javítását szolgáló, illetőleg a felújításra vonatkozó javaslatokat kidolgozni.
• Az üzemeltetési feladatokat folyamatosan ellátni, karbantartási munkákat számba venni, bonyolítani.
• az épületüzemeltetési, karbantartási, felújítási munkái tervezésének és a megvalósításának gyakorlata,

Kezelési, adminisztrációs és könyvelési faladatok:

• Háztakarító, házfelügyelő, karbantartók, fűtő, gondnok folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozói szerződések megkötése (Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve),
• adminisztrációs feladatok ( levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb. ) folyamatos ellátása,
• a társasház csekkszámlájának vezetése számlavezető banknál,
• a tulajdonosok befizetéseinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása megállapodás , illetve az Sz.M.Sz-ben rögzítettek szerint,
• víz-csatorna, szemétszállítási díj, átalánydíjak, valamint elektromos áram díjak folyamatos kiegyenlítése utalással (pénztárt, ha nem muszáj nem tartunk ),
• a tulajdonostársak egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás ( egyéni, összesített ) elkészítése,
• lehetőség van arra, hogy az ügyfelek a saját elszámolásaikat e-mailen is megtekinthetik
• Számvizsgáló Bizottsággal történő havi egyeztetés, előzetesen e-mailen történő jelentés megküldése
• az éves elszámolás, következő évi költségterv előkészítése a közgyűlést megelőzően a társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve,
• Szervezeti és Működési Szabályzat megalkotásában való részvétel, külön díjazás ellenében,
• Felújítási pályázatok térítésmentes előkészítése
• Közös költség tartozókkal szemben közgyűlési felhatalmazás, vagy Sz.M.Sz-ben történő felhatalmazás alapján a szükséges jogi lépések megtétele ( jelzálog, fizetésmeghagyás ), írásos szavazás előkészítés
• Társasházi tulajdonosok Internetes honlapon is lekérdezhetik egyenlegüket, havonta ellenőrizhetik befizetéseiket

NDM Kft.

2030 Érd, Fenyőfa utca 69.

(70) 405-7717
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
A Tulajdonosok közös érdekeit képviseljük!

Munkánk során teljes mértékben a Tulajdonosok egészét és a lakóközösség érdekeit képviseljük. Tevékenységünket a Társasházi törvény, a Társasházi Alapító Okirat és a Szervezeti és Működési Szabályzatban foglaltaknak megfelelően végezzük.

Kiemelet fontosságú számunkra, hogy az egyes Társasházakat a „Jó gazda” gondosságával kezeljük, ezáltal biztosítva, hogy a Társasház pénzügyei rendben legyenek és optimális költségek mellett megfelelő biztonsági tartalékot tudjanak képezni.

Folyamatosan keressük és ki is használjuk a pályázati lehetőségeket, melyek által a Társasházak műszaki állapotának fenntartása és az állagmegóvás sokkal egyszerűbbé válik.

Egyetemi Városkép Kft.

7632 Pécs, Nagy Imre út 98.

(30) 290-3483
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Tisztelt Érdeklődő!

Közel 20 éves pécsi társasházkezelési gyakorlattal társasházkezelői OKJ ill. mérlegképes könyvelői végzettséggel vállalunk Pécsett és most már Budapesten is társasházkezelést/közös képviseletet.

Mátyásy György

1118 Budapest, Brezno köz 6.

(20) 444-0938
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Kizárólag Bel-Budán vállalunk társasházkezelést, közös képviselői munkavégzést, nagy tapasztalattal, megfelelő szakember háttérrel és feddhetetlen erkölccsel.

NAGRO BT

1125 Budapest, Istenhegyi u. 49.

(20) 940-6622
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasház kezelést, közös képviseletet vállalunk megbízhatóan olcsón referenciával Budán 11 és 12 kerületi székhellyel .

Tóth Emese

1048 Budapest, Megyeri út 205/C.

(20) 286-9095
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
15 éves tapasztalattal társasházkezelést kedvező áron vállalok.

Defigo & KR 2013 Kft.

1221 Budapest, Kossuth Lajos utca 84.

(70) 947-5027
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Cégem fő profilja az Ingatlankezelés, melyben vállaljuk Társasházak és Lakásszövetkezetek kezelését, de emellett számos olyan szolgáltatással is foglalkozik, amely az üzemeltetéssel szorosan összefügg.

Dobai Aliz

1081 Budapest, Népszínház u. 22.

(20) 448-8225
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

HMG Censor Kft.

1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 180.

(30) 911-4097
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Cégünk budapesti és Pest megyei lakóparkok, társasházak kezelésével, közös-képviseletével, ingatlankezeléssel, ezen felül lakóparkok, társasházak és irodaházak takarításával, gondnokságával és kertgondozásával foglalkozik. Fő célunk magas szintű szolgáltatás nyújtása, amellyel megpróbáljuk kiküszöbölni az e piacokon tapasztalható hiányosságokat. Honlapunkon ezen szolgáltatásainkról részletes tájékoztatást talál, továbbá hasznos információkkal szolgálunk a társasházak lakóközössége számára. Bármi kérdése, észrevétele van, forduljon hozzánk bizalommal!

EzerMesterSzaki Team

1174 Budapest

(20) 330-6991
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Mega Menedzser Kft.

1155 Budapest, Mézeskalács tér 8. fszt. 2.

(20) 381-8085
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
A MEGA MENEDZSER Kft. alapító tagjai több éves társasházkezelői, ingatlankezelői, közös képviseleti gyakorlattal, és a törvényben meghatározott társasház-és ingatlankezelői szakképesítéssel rendelkeznek. A közös vállalkozás indítása során kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a társasházkezeléssel kapcsolatos teljes körű, megbízható szolgáltatást tudjunk nyújtani partnereinknek.

Az általunk kezelt társasházak pénzügyi helyzete kiegyensúlyozott és áttekinthető, ezáltal tervezhető környezetet teremtünk a szükséges fenntartási és beruházási feladatok végrehajtásához, a társasház működtetéséhez. Szerződésben garantált árainkkal, kimagasló szolgáltatást biztosítunk mostani és leendő partnereinknek is!

Bónusz Ház Kft.

1027 Budapest

(30) 950-8566
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Csapatunk törvényben meghatározott társasházkezelői szakképesítéssel rendelkezik. Nem érheti kellemetlen meglepetés, hiszen a ránk bízott társasházkezelés során bármikor áttekintheti társasháza pénzügyi helyzetét. Nem fog találkozni „értelmezhetetlen” tételekkel az elszámolásban. Szolgáltatásainkat nem terheli ÁFA, megkímélve Önöket a felesleges plusz kiadástól.

Kiss Krisztina

1036 Budapest, Bécsi út

(30) 439-2124
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Kiss Krisztina Közös Képviselő és Társasházkezelő vagyok, Államilag Elismert OKJ-s Szakképesítéssel rendelkezem. Kezeltem már több problémás társasházat, sikerrel. Közös képviselőként azt vallom, hogy ami az egyik tulajdonosnak jár az mindegyiknek jár. Csapatom tagjai - könyvelő, jogász, szakági - víz,gáz, fűtés, villany és kaputelefon - minősített szerelők saját területükön kimagasló szakmai tudással és a minőség iránti elkötelezettségükkel kiváló szolgáltatást nyújtanak korrekt áron. Csapatunk gondoskodik arról, hogy a leggyorsabban és a leghatékonyabb megoldják az Ön problémáit. Elődleges célunk az Ön elégedettsége. Vegye igénybe szakértelmünket, keressen meg bennünket akár telefonon, vagy írjon nekünk e-mailt.

Végh Hajnalka

1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 88/c

(70) 371-4015
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Budapest, Érd, Diósd, Martonvásár településeken vállalunk társasházkezelést.
Küldetésünk, hogy olyan költséghatékony módszerekkel, kézzel fogható megtakarításokhoz és ezáltal felújításokhoz juttassuk a kezelt Társasházat és tulajdonosait, hogy valóban azt érezzék, biztos kezekben van az ingatlanuk és kezelésünk által értékálló. Nem sablonok alapján szolgáltatunk, hanem személyre szabott konstrukciókat kínálunk.
Pl: Figyelembe vesszük a ház költségvetését, anyagi helyzetét és az alapján alakítjuk az árainkat.

Kovács József

1132 Budapest

ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasház kezelést vállalunk, olcsón, megbízhatóan, odafigyeléssel, gondos munkavégzés mellett.

Xenon.Spot Bt.

1126 Budapest, Istenhegyi út 11/c. Határőr úti bejárat

(30) 990-7694
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társaságunk több, mint 10 éve képvisel lakóközösségeket, elsősorban Budán. Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk megbízható szakemberek együttműködésével - közös képviselet, üzemeltetés, karbantartás, könyvelés, jogi képviselet elérhető közelségben.

Fehérház Consulting Ingatlankezelő Kft.

1042 Budapest, Árpád út 67. II. emelet 7. ajtó

(30) 949-0465
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Engedje meg, hogy bemutatkozzunk!

Társaságunk, a Fehérház Consulting Kft. 2012. óta foglalkozik társasházak közös képviseletével, üzemeltetésével. Jelenleg számos, társasház közös képviseleti teendőit látjuk el a IV. kerületben. Az elmúlt 5 év tapasztalata igazolja az általunk végzett, tulajdonosi szemléletű ingatlankezelés hatékonyságát és eredményességét - egyre több Társasház keres meg minket személyes ajánlás alapján.

A társasházi törvényt jól ismerő, felkészült jogászi háttérrel dolgozunk, akik nagy tapasztalattal rendelkeznek a társasházakban előforduló garanciális és szavatossági problémák terén, valamint az egyéb, társasházakat érintő jogi témákban egyaránt.

Minden Társasház életében adódik olyan váratlan meghibásodás - akár éjszaka, hétvégén vagy többnapos ünnep idején - mely azonnali beavatkozást igényel. Ilyenkor 0-24 órás készenlétet biztosító partner cégeink nagyon rövid időn belül megkezdik a hiba szakszerű elhárítását, sok esetben több millió forintos kártól megkímélve a Társasházat.

A jó barátság alapja a pontos elszámolás. A társasházak pénzügyeinek intézése során a bizalmat, és a kontrollt egyaránt kiemelten fontosnak gondoljuk. E két fontos szempont érvényesülése érdekében folyamatos betekintést biztosítunk a társasház könyvelésébe, továbbá egyéni egyenlegének lekérdezhetőségét is biztosítjuk az interneten keresztül.

Könyvelési, nyilvántartási kötelezettségünknek az EHÁZ társasházkezelő célszoftver segítségével teszünk eleget.

Társasházkezelési alapelvünk a jogszerű és szakszerű üzemeltetés, a korrekt elszámolás, a gazdálkodás átláthatósága, és a gazdaságosság. Ezen alapelvek érvényesülését elsődlegesnek tekintjük munkánk során.

Számunkra a legnagyobb elismerést az jelenti, ha a bajba jutott társasházakat meg tudjuk menteni a teljes káosztól és rendet, élhető és biztonságos épületet tudunk létrehozni, a tulajdonosok megelégedésére.
Ehhez természetesen a társasház lakóközösségének támogatása is kell, a hatékony együttműködés elengedhetetlen. A kommunikáció ezért nagy szerepet tölt be a mindennapi munkavégzés kapcsán.

Társaságunk legfőbb közös képviselői teendői:

Komplex társasház-kezelés, közös képviselet.
Műszaki háttér, karbantartások, külső és belsőépítészeti munkák, hibaelhárítások, műszaki problémák megoldásának szervezése, elvégeztetése.
Szervezeti és Működési Szabályzat, Alapító Okirat (ügyvédi által ellenjegyzéssel), Tűzvédelmi Szabályzat, Házirend készítése és módosítása.
Lakónyilvántartó könyv vezetése.
Teljes körű pénzügyi ügyintézés, tulajdonosi elszámolások, társasház egészére elszámolások készítése.
Éves rendes közgyűlés, rendkívüli közgyűlések összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítése, határozatok végrehajtása, közgyűlési határozatok könyvének vezetése.
A hatósági bejárásokon közreműködés, a hozott határozatok alapján intézkedés.
Szervezzük és ellenőrizzük a társasházak üzemeltetését, a gépészeti, elektromos, központi berendezések karbantartását, hibaelhárítását.
Számunkra fontos a Tulajdonosokkal folytatott jó kapcsolat, ezért a 1042 Budapest, Árpád út 67. II./7. szám alatt található Társasházkezelő Iroda hétfő - csütörtök: 12.00-től – 18.00-ig nyitva áll Önök előtt. Minden tulajdonosnak lehetősége van az aktuális problémák megbeszélésére, rendezésére. Telefonon a hét minden napján (0-24 órában) elérhetőek vagyunk.

Üzletpolitikai célkitűzésünk:

Jó gazda módjára, szakszerűen és megbízhatóan kezelni a ránk bízott ingatlanokat.
A tulajdonosokkal való viszonyukban törekszünk a pártatlanságra.
Nagy hangsúlyt fektetünk a korrekt pénzügyi elszámolásra, hiszen ez minden üzleti kapcsolat alap pillére.
Fontosnak tartjuk, hogy a társasházban aktív Számvizsgáló Bizottság működjön, ahol nem, ott felhívjuk a tulajdonosok figyelmét a törvény adta ellenőrzési jogukra.

Célunk:

Szakmai tudásunkkal és lelkiismeretes munkavégzésünkkel biztosítani a tulajdonosok elégedettségét, segítséget nyújtani egy kellemesebb lakókörnyezet kialakításában a jogi és szakmai követelmények maximális tiszteletben tartásával. Számunkra fontos a kölcsönös bizalmon alapuló, hosszú távú kapcsolat kialakítása, ezért minden erőnkkel azon vagyunk, hogy tudásunk legjavát adva végezzük munkánkat a tulajdonosokért.

Referencia társasházak:

Perényi Zsigmond utca 28/A. Baross utca 26. Béla utca 6/A.
Csokonai utca 13. Lőrinc utca 38.
Tinódi utca 35. Tomori utca 1/B. Deák Ferenc u. 19-21. Béla utca 16.
Kisfaludy utca 8. Attila utca 79-83. Pöltenberg E. u. 2.
Zrínyi utca 6. Perényi Zs. utca 24. Tomori utca 10-12. Attila utca 27. Lázár Vilmos utca 6. Berzeviczy G. u. 14.
Venetianer u. 19.

Amennyiben bemutatkozó anyagunk felkeltette érdeklődését, és úgy érzi
Társasházuk megérett a változásra, kérjük hívjon bizalommal.

ASZTOR Társasházkezelő Kft.

1137 Budapest, Pozsonyi út 26.

(70) 214 2408
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Gondos Társasház Kft.

1203 Budapest, Helsinki út

(30) 990-7891
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Cégünk rövid bemutatója:
A Gondos Társasház Kft a közös képviselői és társasház kezelői piac
dinamikusan fejlődő szereplője, amely – az alapítása óta eltelt viszonylag rövid idő ellenére- saját referenciákkal rendelkezik. Cégünk komoly tapasztalatokkal bír a társasházak üzemeltetése terén. Társ cégünk a Csalló Adótanácsadó Bt 2001-ben alakult mely kezdetekben könyveléssel, adótanácsadással foglalkozott,de 2010–től külön szervezeti egység – a Közös Képviseleti Iroda - foglalkozik a társasházak közös képviselői (üzemeltetői) feladatainak ellátásával. Majd 2016.éve elején a megnövekedett érdeklődés miatt főleg adózás szempontjából megalapítottunk a Gondos Társasház Kft-t ami maradt családi vállalkozás. Ezt azért tettük, mivel tudjuk, hogy a legtöbb társasház anyagi gondokkal küzd és az áfa terhét nem szeretnék kiszámlázni és versenyképes alacsony piaci áron tudjuk dolgozni. Szolgáltatásaink iránti megnövekedett keresletnek köszönhetően több szolgálatkész kollégával bővült vállalkozásunk. Irodánk Pesterzsébeten a XX. kerületben található, azonban egész Budapesten kezelünk házakat.
Irodánk a Webházmester programmal dolgozik mely egy webes hozzáféréssel rendelkező albetétekhez tartozó tulajdonos láthatja aktuális folyószámla egyenlegét és egyéb adatait.
A törvényi előírást teljesítve a Gondos Társasház Kft tagjai OKJ jegyzékben szereplő „Társasházkezelő” szakmai végzettséggel, közgazdasági
, pénzügy számviteli képesítéssel illetve felsőfokú bérügyintézői
képesítéssel és több éves külsős cégnél szerzett kintlévőségek
tapasztalatszerzésével is rendelkezik.
Társaságunk rendelkezik szakmai felelősség biztosítással az Allianz Hungária biztosítónál.
Mint közös képviselő, a tulajdonosok érdekeinek figyelembevételével szervezzük a társasház működését.
Ennek keretében:
- Fontosnak tartjuk a számvizsgáló bizottsággal való szoros együttműködést, munkánk rendszeres ellenőrzését. Mi igyekszünk minden lehetőséget, formát (E-mailben, faxon, személyesen) biztosítani.
- Társasházkezelésünk, a közös költség kinnlevőségek behajtását és a lehetőség szerint minimális szintre való leszorítása állandó feladatként tekinti, a társasház folyamatos működésének érdekében.
-A jogszabályoknak megfelelően kezelésünkben lévő Társasházaknál szükség szerint elvégeztetjük az épületek kötelező, időszakos érintésvédelmi, villámvédelmi, tűzvédelmi berendezéseinek vizsgálatát, és elkészítettjük a minősítő okiratokat.
- Ha lehetséges a pénztári mozgásokat minimális szinten tartjuk esetleges visszaélések gyanúja miatt . Közös költséget, és bérleti díjat banki átutalással, csekk formájában tudják a lakók, illetve a tulajdonosok teljesíteni. A vállalkozók által elvégzett munkák ellenértékét, azok teljesítésének le ellenőrzését követően, szintén banki átutalással teljesítjük.
- Általános karbantartó szolgálatunk a meghibásodás bejelentését követő 24h belül megkezdi annak elhárítását. Mindehhez, csupán egy telefonhívásra, vagy e-mail küldésére van szükség.
- Az előforduló meghibásodások javítására megfelelő, több éves együttműködéssel kialakult vállalkozói szakembergárda áll rendelkezésre, akik a hiba elhárítását a bejelentéstől számított 24 órán belül megkezdik.
Amennyiben kisebb bemutatkozó írásunk elnyerte a tetszésüket úgy az esetlegesen felmerülő kérdéseivel kapcsolatban, készséggel állok rendelkezésükre.

A. Maurer Gábor

2030 Érd, Fuvaros utca 25.

(20) 953-6585
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Bő 10 éve dolgozom pénzügyi és biztosítási területen. Folymatosan bővítettem szolgáltatásaim körét, így ma már az alap biztosítások (mint háztartási vagy KGFB) mellett céges-, vagyon-, felelőség- és társasházi-biztosításokkal és az ezekhez kapcsolódó teljes körű ügyintézéssel (kárbejelentés, nyomon követés, díjak felülvizsgálata …stb.) is foglalkozom.
Elvégeztem a társasház kezelői tanfolyamot és bróker cégünknél, szükség esetén, van lehetőség hitellel, pályázattal foglalkozó kollégák bevonására, míg jómagam a biztosítási feladatokat tudom ellátni. A napi adminisztrációs feladatokban a párom van segítségemre. Így egy komplett szolgáltatási csomagot tudunk nyújtani Társasházaknak.

Jó kommunikációs készséggel rendelkezem szóban és írásban. Hatékony információ átadás, világos fogalmazás, eredményes probléma megoldás jellemző rám.

keresés pontosítása