Free cookie consent management tool by TermsFeed Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást?

Társasházzal kapcsolatos feladatok ellátására keres vállalkozást?

keresés pontosítása

Antil Társasházkezelő Iroda

1117 Budapest

(70) 415-8296
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházkezeléssel több éve foglalkozunk.Működési célterületünk Budapest XI, XII, XXII kerülete, valamint a Dél-budai régió .

• A ház műszaki állapotának megfelelően rövid és hosszútávú üzemeltetési tervet készítünk, így lehet sorolni a kiadásokat.
• Precíz naprakész könyveléssel biztosítjuk, hogy követhető legyen a ház likviditása.
• A hátralékkezelésre oda figyelünk, megpróbálunk megoldást találni a hátralékosoknak.
• Az aktuális pályázati lehetőségeket kihasználjuk, a ház anyagi érdekeit képviseljük.
Minden háznak saját weboldalt biztosítunk.
Látogasson el honlapunkra.
Várjuk megkeresését.

Kovács József

1132 Budapest

ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasház kezelést vállalunk, olcsón, megbízhatóan, odafigyeléssel, gondos munkavégzés mellett.

Fazekas Gábor

1098 Budapest

mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházkezelést vállalok a IX, X, XX, XIX, XXI. kerületben.

Kiss Krisztina

1036 Budapest, Bécsi út

(30) 439-2124
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Kiss Krisztina Közös Képviselő és Társasházkezelő vagyok, Államilag Elismert OKJ-s Szakképesítéssel rendelkezem. Kezeltem már több problémás társasházat, sikerrel. Közös képviselőként azt vallom, hogy ami az egyik tulajdonosnak jár az mindegyiknek jár. Csapatom tagjai - könyvelő, jogász, szakági - víz,gáz, fűtés, villany és kaputelefon - minősített szerelők saját területükön kimagasló szakmai tudással és a minőség iránti elkötelezettségükkel kiváló szolgáltatást nyújtanak korrekt áron. Csapatunk gondoskodik arról, hogy a leggyorsabban és a leghatékonyabb megoldják az Ön problémáit. Elődleges célunk az Ön elégedettsége. Vegye igénybe szakértelmünket, keressen meg bennünket akár telefonon, vagy írjon nekünk e-mailt.

Egyetemi Városkép Kft.

7632 Pécs, Nagy Imre út 98.

(30) 290-3483
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Tisztelt Érdeklődő!

Közel 20 éves pécsi társasházkezelési gyakorlattal társasházkezelői OKJ ill. mérlegképes könyvelői végzettséggel vállalunk Pécsett és most már Budapesten is társasházkezelést/közös képviseletet.

Mátyásy György

1118 Budapest, Brezno köz 6.

(20) 444-0938
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Kizárólag Bel-Budán vállalunk társasházkezelést, közös képviselői munkavégzést, nagy tapasztalattal, megfelelő szakember háttérrel és feddhetetlen erkölccsel.

Gondozlak Társasházkezelés

1028 Budapest, Síp u. 7.

(20) 292-7444
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Budapest területén vállalok közös képviseletet. Célom a Társasházaim fejlődésének elősegítése, ésszerű javaslatok pontos, részletekbe menő kidolgozásával és bemutatásával a Tulajdonosok előtt. Mindenki számára érthető anyagok összeállításával tárom a Társasház elé a működés lényegi részeit, táblázatokon keresztül vázolom az üzemeltetés ütemét.A társasházaim biztonságos működésénél segítségemre van egy szakértőkből és szakemberekből álló csapat (szakmérnökök, könyvelő, ügyvéd, víz- gáz-villanyszerelő, kőműves, stb.)

Tisztelt Házak Társasházkezelő Iroda

1239 Budapest, Karmazsin utca 2. fsz. 4.

(30) 461-1246
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Simola Csilla

2330 Dunaharaszti, Vörösföld utca 6.

(30) 258-4461
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Budapesti és a Dél-pesti agglomerációban lévő társasházak figyelem!

Egy Közös képviselet, társasházkezelés amely az elégedett házakért dolgozik. Velünk a közös képviselet házhoz megy, fogadóórák és SZB ellenőrzések is a társasházban történnek.

Másokra figyelni képes, műszaki érzékkel rendelkező, empatikus és korrekt Társasházkezelő, akinek fontos, hogy munkájával meg legyenek elégedve a tulajdonostársak, várja az Önök jelentkezését! A háttérben kipróbált, többször bizonyított szakembergárda dolgozik azon, hogy az Önök igényeit minél jobban ki tudjuk elégíteni.

Ismerjük a társasházak pályázati lehetőségeit, ha Önök is úgy döntenek akkor pályázunk és az ott elnyert pénzösszegeket előrelátóan felhasználva az Önök társasháza is épülhet, fejlődhet!

Ha Önnek is fontos, hogy műszakilag jó állapotban legyen a társasházuk, és az anyagi helyzete miatt se kelljen aggódni?! Válasszon minket! Nincsenek pénzügyi gondok, műszakilag rendben van a ház, megoldódnak a problémák...

Lak-hatás Társasházkezelő Iroda

1089 Budapest, Vajda Péter u. 12. 81. ép. II/4.

(70) 941-9025
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Közös képviselet, Társasházkezelés

A Lak-hatás Társasházkezelő e.v. nagy tapasztalattal és gyakorlattal rendelkező munkatársakkal vállalja társasházak közös képviseletének teljeskörű ellátását Budapest egész területén.

Próbáljanak ki bennünket, az első havi képviseleti díjat elengedjük!

Társasházi Polgár társasházkezelő

1134 Budapest

(30) 396-0303
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Társasházi Polgár, társasházkezelés, közös képviselet, könyvelés, pályázatírás, tanácsadás, tulajdonosi és számvizsgáló bizottsági érdekképviselet. Keressen bizalommal a honlapunkon keresztül is a kapcsolat menüben.

Végh Hajnalka

1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 88/c

(70) 371-4015
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Budapest, Érd, Diósd, Martonvásár településeken vállalunk társasházkezelést.
Küldetésünk, hogy olyan költséghatékony módszerekkel, kézzel fogható megtakarításokhoz és ezáltal felújításokhoz juttassuk a kezelt Társasházat és tulajdonosait, hogy valóban azt érezzék, biztos kezekben van az ingatlanuk és kezelésünk által értékálló. Nem sablonok alapján szolgáltatunk, hanem személyre szabott konstrukciókat kínálunk.
Pl: Figyelembe vesszük a ház költségvetését, anyagi helyzetét és az alapján alakítjuk az árainkat.

Fehérház Consulting Ingatlankezelő Kft.

1042 Budapest, Árpád út 67. II. emelet 7. ajtó

(30) 949-0465
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Engedje meg, hogy bemutatkozzunk!

Társaságunk, a Fehérház Consulting Kft. 2012. óta foglalkozik társasházak közös képviseletével, üzemeltetésével. Jelenleg számos, társasház közös képviseleti teendőit látjuk el a IV. kerületben. Az elmúlt 5 év tapasztalata igazolja az általunk végzett, tulajdonosi szemléletű ingatlankezelés hatékonyságát és eredményességét - egyre több Társasház keres meg minket személyes ajánlás alapján.

A társasházi törvényt jól ismerő, felkészült jogászi háttérrel dolgozunk, akik nagy tapasztalattal rendelkeznek a társasházakban előforduló garanciális és szavatossági problémák terén, valamint az egyéb, társasházakat érintő jogi témákban egyaránt.

Minden Társasház életében adódik olyan váratlan meghibásodás - akár éjszaka, hétvégén vagy többnapos ünnep idején - mely azonnali beavatkozást igényel. Ilyenkor 0-24 órás készenlétet biztosító partner cégeink nagyon rövid időn belül megkezdik a hiba szakszerű elhárítását, sok esetben több millió forintos kártól megkímélve a Társasházat.

A jó barátság alapja a pontos elszámolás. A társasházak pénzügyeinek intézése során a bizalmat, és a kontrollt egyaránt kiemelten fontosnak gondoljuk. E két fontos szempont érvényesülése érdekében folyamatos betekintést biztosítunk a társasház könyvelésébe, továbbá egyéni egyenlegének lekérdezhetőségét is biztosítjuk az interneten keresztül.

Könyvelési, nyilvántartási kötelezettségünknek az EHÁZ társasházkezelő célszoftver segítségével teszünk eleget.

Társasházkezelési alapelvünk a jogszerű és szakszerű üzemeltetés, a korrekt elszámolás, a gazdálkodás átláthatósága, és a gazdaságosság. Ezen alapelvek érvényesülését elsődlegesnek tekintjük munkánk során.

Számunkra a legnagyobb elismerést az jelenti, ha a bajba jutott társasházakat meg tudjuk menteni a teljes káosztól és rendet, élhető és biztonságos épületet tudunk létrehozni, a tulajdonosok megelégedésére.
Ehhez természetesen a társasház lakóközösségének támogatása is kell, a hatékony együttműködés elengedhetetlen. A kommunikáció ezért nagy szerepet tölt be a mindennapi munkavégzés kapcsán.

Társaságunk legfőbb közös képviselői teendői:

Komplex társasház-kezelés, közös képviselet.
Műszaki háttér, karbantartások, külső és belsőépítészeti munkák, hibaelhárítások, műszaki problémák megoldásának szervezése, elvégeztetése.
Szervezeti és Működési Szabályzat, Alapító Okirat (ügyvédi által ellenjegyzéssel), Tűzvédelmi Szabályzat, Házirend készítése és módosítása.
Lakónyilvántartó könyv vezetése.
Teljes körű pénzügyi ügyintézés, tulajdonosi elszámolások, társasház egészére elszámolások készítése.
Éves rendes közgyűlés, rendkívüli közgyűlések összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítése, határozatok végrehajtása, közgyűlési határozatok könyvének vezetése.
A hatósági bejárásokon közreműködés, a hozott határozatok alapján intézkedés.
Szervezzük és ellenőrizzük a társasházak üzemeltetését, a gépészeti, elektromos, központi berendezések karbantartását, hibaelhárítását.
Számunkra fontos a Tulajdonosokkal folytatott jó kapcsolat, ezért a 1042 Budapest, Árpád út 67. II./7. szám alatt található Társasházkezelő Iroda hétfő - csütörtök: 12.00-től – 18.00-ig nyitva áll Önök előtt. Minden tulajdonosnak lehetősége van az aktuális problémák megbeszélésére, rendezésére. Telefonon a hét minden napján (0-24 órában) elérhetőek vagyunk.

Üzletpolitikai célkitűzésünk:

Jó gazda módjára, szakszerűen és megbízhatóan kezelni a ránk bízott ingatlanokat.
A tulajdonosokkal való viszonyukban törekszünk a pártatlanságra.
Nagy hangsúlyt fektetünk a korrekt pénzügyi elszámolásra, hiszen ez minden üzleti kapcsolat alap pillére.
Fontosnak tartjuk, hogy a társasházban aktív Számvizsgáló Bizottság működjön, ahol nem, ott felhívjuk a tulajdonosok figyelmét a törvény adta ellenőrzési jogukra.

Célunk:

Szakmai tudásunkkal és lelkiismeretes munkavégzésünkkel biztosítani a tulajdonosok elégedettségét, segítséget nyújtani egy kellemesebb lakókörnyezet kialakításában a jogi és szakmai követelmények maximális tiszteletben tartásával. Számunkra fontos a kölcsönös bizalmon alapuló, hosszú távú kapcsolat kialakítása, ezért minden erőnkkel azon vagyunk, hogy tudásunk legjavát adva végezzük munkánkat a tulajdonosokért.

Referencia társasházak:

Perényi Zsigmond utca 28/A. Baross utca 26. Béla utca 6/A.
Csokonai utca 13. Lőrinc utca 38.
Tinódi utca 35. Tomori utca 1/B. Deák Ferenc u. 19-21. Béla utca 16.
Kisfaludy utca 8. Attila utca 79-83. Pöltenberg E. u. 2.
Zrínyi utca 6. Perényi Zs. utca 24. Tomori utca 10-12. Attila utca 27. Lázár Vilmos utca 6. Berzeviczy G. u. 14.
Venetianer u. 19.

Amennyiben bemutatkozó anyagunk felkeltette érdeklődését, és úgy érzi
Társasházuk megérett a változásra, kérjük hívjon bizalommal.

Házland Kft.

1149 Budapest, Pósa Lajos utca 40.

(20) 539-1076
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása

Részletes ismertető
Társasházi tv. keretein belül társaságunk vállalja:
- társasházak közös képviseletét
- társasházak független műszaki felülvizsgálatát
- társasházak csak könyvelését is. (tulajdonosok felé elszámolások készítését, éves beszámoló, költségvetési javaslat törvény előírásai szerinti elkészítését)
- könyvvizsgálói, mérlegképes könyvelői felülvizsgálatot, gazdasági ellenőrzést
- társasházi jogi ügyek vitelét /fizetési felszólítás, fizetési meghagyás, behajtás stb./
- igény esetén társasházi épülettakarítást, parkgondozását, parkfenntartását

Defigo & KR 2013 Kft.

1221 Budapest, Kossuth Lajos utca 84.

(70) 947-5027
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Cégem fő profilja az Ingatlankezelés, melyben vállaljuk Társasházak és Lakásszövetkezetek kezelését, de emellett számos olyan szolgáltatással is foglalkozik, amely az üzemeltetéssel szorosan összefügg.

Szabóné Magó Mariann E.V.

1121 Budapest, Alkotás utca 15.

(30) 431-8388
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Főbb szolgáltatásaink:
- Lakó- nem lakóépületek, ingatlanok kezelése
- Lakó- nem lakóépületek, ingatlanok üzemeltetése
Lakó- és nem lakóépületek, ingatlanok kezelése:
- Alapdokumentumok (Alapító Okirat, SZMSZ, házirend), törvényi megfeleltetése, aktualizálása
- Társasház gazdasági átvilágítása, fölösleges költségek megszüntetése, kiadások racionalizálása (pl: biztosítás, szolgáltatások versenyeztetése)
- Lehetséges bevételi források keresése, menedzselése
- Hasznosítási terv, költségvetés készítése
- Könyvelés (mely tartalmazza a mérleg elkészítését, külön díj fizetése nélkül)
- Egyenlegközlő küldése minden tulajdonos számára, papír alapon (igény szerint)
- Webes felületen tulajdonosok számára lekérdezhető egyenlegek, alapdokumentumokhoz való hozzáférés (Alapító Okirat, SZMSZ, közgyűlési jegyzőkönyvek)
- Számvizsgáló Bizottság tagjainak online felületen hozzáférés könyvelési kimutatásokhoz, bankszámlakivonatokhoz, jegyzőkönyvekhez, határozatok könyvéhez
- Igényekhez igazított irodai ügyrend, ezen túlmenően online vagy telefonos rendelkezésre állás, igény szerint fogadóóra szervezése, megtartása a helyszínen
- 0-24 órás műszaki telefonos ügyelet biztosítása
- Műszaki munkálatok (felújítás, javítás, beruházás) menedzselése: megfelelő kivitelező megkeresése, versenyeztetése, szerződéskötés, szükség esetén műszaki ellenőr bevonása (külön díjazás), kivitelezés folyamatos ellenőrzése, elkészült munka műszaki átvétele, pénzügyi rendezése, garanciális és szavatossági jogok érvényesítése
- Pályázatok folyamatos figyelése, pályázati anyagok elkészítése, menedzselése
- Biztosítási ügyek menedzselése, biztosítók termékeinek versenyeztetése, biztosítások megkötése
- Kintlévőség kezelése a törvény által előírtak szerint, szükség esetén ügyvéd bevonásával (külön díj ellenében) is
- Számvizsgáló Bizottság havonta történő tájékoztatása a folyamatban lévő műszaki munkálatokról, az aktuális társasházi egyenlegekről

Lakó- és nem lakóépületek, ingatlanok üzemeltetése:
- Műszaki-, Üzemeltetési Feladat Ütemterv készítése
- Takarítási-, őrzési-, gondnoki-, kertészeti szolgáltatások biztosítása
- Időszakos karbantartások megszervezése, felügyelete (igény szerint karbantartásokért felelős személyek, cégek felkutatása, versenyeztetése)
- Törvényi- jogszabályi előírásoknak való megfeleltetés (pl: tűz-, villám-, érintésvédelmi felülvizsgálatok megszervezése, ellenőrzés során esetlegesen feltárt hiányosságok, szabálytalanságok megszüntetésének menedzselése)
- Javítások, felújítások menedzselése, azonnali beavatkozást igénylő hibák mielőbbi elhárítása
- Javító gyorsszolgálati háttér biztosítása, igény esetén karbantartási szerződés kötése, a javítások ütemezésének meghatározása, betartatása

Kovács

1202 Budapest, Ady Endre tér 2.

(30) 550-3108
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Kalodoma Társasházkezelő Kft.

1085 Budapest, Rigó u. 3.

(20) 557-2556
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Kedvező áron vállaljuk társasházak közös képviseletét. Precíz, pontos,korrekt munkát végzünk. Forduljon hozzánk bizalommal.

Korrekt Közös Képviselet

1112 Budapest

mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, adminisztrációs feladatok, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Gondos Társasház Kft.

1203 Budapest, Helsinki út

(30) 990-7891
mutasd
ajánlatkérés részletek

vállalt szolgáltatások
műszaki hibák megszüntetése, nagyobb munkálatok ellenőrzése, a ház állagának ellenőrzése, társasházi csekkszámla vezetés, költségvetés elkészítése, társasházi közös képviselet ellátása, egyéb társasházkezelés

Részletes ismertető
Cégünk rövid bemutatója:
A Gondos Társasház Kft a közös képviselői és társasház kezelői piac
dinamikusan fejlődő szereplője, amely – az alapítása óta eltelt viszonylag rövid idő ellenére- saját referenciákkal rendelkezik. Cégünk komoly tapasztalatokkal bír a társasházak üzemeltetése terén. Társ cégünk a Csalló Adótanácsadó Bt 2001-ben alakult mely kezdetekben könyveléssel, adótanácsadással foglalkozott,de 2010–től külön szervezeti egység – a Közös Képviseleti Iroda - foglalkozik a társasházak közös képviselői (üzemeltetői) feladatainak ellátásával. Majd 2016.éve elején a megnövekedett érdeklődés miatt főleg adózás szempontjából megalapítottunk a Gondos Társasház Kft-t ami maradt családi vállalkozás. Ezt azért tettük, mivel tudjuk, hogy a legtöbb társasház anyagi gondokkal küzd és az áfa terhét nem szeretnék kiszámlázni és versenyképes alacsony piaci áron tudjuk dolgozni. Szolgáltatásaink iránti megnövekedett keresletnek köszönhetően több szolgálatkész kollégával bővült vállalkozásunk. Irodánk Pesterzsébeten a XX. kerületben található, azonban egész Budapesten kezelünk házakat.
Irodánk a Webházmester programmal dolgozik mely egy webes hozzáféréssel rendelkező albetétekhez tartozó tulajdonos láthatja aktuális folyószámla egyenlegét és egyéb adatait.
A törvényi előírást teljesítve a Gondos Társasház Kft tagjai OKJ jegyzékben szereplő „Társasházkezelő” szakmai végzettséggel, közgazdasági
, pénzügy számviteli képesítéssel illetve felsőfokú bérügyintézői
képesítéssel és több éves külsős cégnél szerzett kintlévőségek
tapasztalatszerzésével is rendelkezik.
Társaságunk rendelkezik szakmai felelősség biztosítással az Allianz Hungária biztosítónál.
Mint közös képviselő, a tulajdonosok érdekeinek figyelembevételével szervezzük a társasház működését.
Ennek keretében:
- Fontosnak tartjuk a számvizsgáló bizottsággal való szoros együttműködést, munkánk rendszeres ellenőrzését. Mi igyekszünk minden lehetőséget, formát (E-mailben, faxon, személyesen) biztosítani.
- Társasházkezelésünk, a közös költség kinnlevőségek behajtását és a lehetőség szerint minimális szintre való leszorítása állandó feladatként tekinti, a társasház folyamatos működésének érdekében.
-A jogszabályoknak megfelelően kezelésünkben lévő Társasházaknál szükség szerint elvégeztetjük az épületek kötelező, időszakos érintésvédelmi, villámvédelmi, tűzvédelmi berendezéseinek vizsgálatát, és elkészítettjük a minősítő okiratokat.
- Ha lehetséges a pénztári mozgásokat minimális szinten tartjuk esetleges visszaélések gyanúja miatt . Közös költséget, és bérleti díjat banki átutalással, csekk formájában tudják a lakók, illetve a tulajdonosok teljesíteni. A vállalkozók által elvégzett munkák ellenértékét, azok teljesítésének le ellenőrzését követően, szintén banki átutalással teljesítjük.
- Általános karbantartó szolgálatunk a meghibásodás bejelentését követő 24h belül megkezdi annak elhárítását. Mindehhez, csupán egy telefonhívásra, vagy e-mail küldésére van szükség.
- Az előforduló meghibásodások javítására megfelelő, több éves együttműködéssel kialakult vállalkozói szakembergárda áll rendelkezésre, akik a hiba elhárítását a bejelentéstől számított 24 órán belül megkezdik.
Amennyiben kisebb bemutatkozó írásunk elnyerte a tetszésüket úgy az esetlegesen felmerülő kérdéseivel kapcsolatban, készséggel állok rendelkezésükre.

keresés pontosítása